Porsche rondrit a.s. zaterdag 29-12-2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche rondrit a.s. zaterdag 29-12-2012

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

Het weerbericht voor a.s. zaterdag ziet er goed uit dus ik wil graag de P even uitlaten.

Start: 11.00uur bij McDonalds Nederweert (Randweg 1 6031 RS Nederweert)
      Dit is niet ver over de Belgische grens dus wellicht ook voor de Belgische Limburgers interessant?

Deze route in je gps zetten: http://gpstracks.nl/motorroutes-nederland.php?id=2158

De route is een rondrit van 123km en eindpunt is dus weer dezelfde McDonalds, maar onderweg zijn er ook div. mogelijkheden om bij een iets stijlvollere gelegenheid te gaan zitten en/of iets lekkers te verorberen.

Beschrijving van de route;

Een afwisseling van bossen, heide en veel water(sport) in midden Limburg.
      Ten zuiden van Weert langs de Belgische grens voert deze route langs kleine dorpjes gelegen in een uitgestrekt gebied van bossen en vennen. Daarna volgen de monumentale kernen van Neeritter, Thorn en Stevensweert, waarbij ook de haven van Maasbracht wordt aangedaan.
      Langs het stroomgebied van de Roer passeert u het klooster van Mariahoop en de basiliek van St. Odiliënberg om vervolgens in Roermond de Maas weer over te steken.
      Het uitgestrekte maasplassengebied is ontstaan door de grindwinning en trekt jaarlijks veel (watersport)toeristen. Via een bochtig traject door natuurgebied het Leudal wordt de eindbestemming bereikt.

Wie heeft er nog meer zin om te gaan rijden?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Hey, dat filmpje ken ik :mrgreen:
        De wagens trouwens ook. :drink:

[quote=”Mushroom” post=115824]De luchtgekoelde mochten niet buiten zeker? :mrgreen:[/quote]

de lucht was te koud 😈 😈 😈

Jp , voor mij was het spijtig genoeg werkdag afgelopen zaterdag . 😥

[quote=”Mushroom” post=115824]De luchtgekoelde mochten niet buiten zeker? :mrgreen:[/quote]

Mij hebben ze altijd verteld dat oude auto’s roestgevoelig zijn ?? ruzie

De luchtgekoelde mochten niet buiten zeker? :mrgreen:

Just for the record;

http://www.youtube.com/watch?v=E4qHQixQu5Y&feature=player_embedded

We kunnen weer een mooie herinnering bijschrijven 😀

Droog, zonnig, 13gr 8) 8) 8)

Echt niemand van hier?

Jammer…
                      Maar Koen en Bart komen zeker en vast! Toch? :drink:

Veel te druk momenteel + ik kom net van “ginderachter” 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.