Porsche Safety Training [29 Okt. 2016]

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Safety Training [29 Okt. 2016]

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche rijders,

Na vraag van diverse gasten voor een veiligheidsevenement en hiervoor wil ik jullie ook graag uitnodigen 🙂

Klik hier voor meer informatie en aanmelding

Safety training 2016
    De dag start bij het mooie Korenbeurs hotel in Made waar we getrakteerd worden op een lekkere brunch.
    Nadat we onze maag lekker hebben gevuld starten we de toer van ongeveer 1 uur.

Eenmaal aangekomen bij Willem Verboon hebben we een volle dag gepland met een veiligheidstraining mét theorie examen. Terug de schoolbanken in, máár voor een goed doel; Namelijk je eigen veiligheid!

Na de anti-slip oefening met eigen auto hebben we een onderdeel waarbij je leert wat je moet doen wanneer je auto over de kop slaat. Dit gebeurt in een kantelsimulator.

We sluiten de training af met een behendigheidsspelletje waarbij je achteruit moet rijden.
    Alle oefeningen (behalve het over de kop slaan :mrgreen: ) worden met je eigen auto uitgevoerd.

Programma
    10.30u – Ontmoeting bij de Korenbeurs
    12.00u – Start toer
    13.00u – Einde van de toer
    14.00u – Start veiligheidstraining
    > Theoretisch examen
    > Anti-slip oefeningen
    > Over de kop vliegen met je auto (d.m.v. kantelsimulator)
    > Achteruit rijden behendigheidsspel
    17.00u – Einde van het evenement

Omdat er gasten zijn die graag meerijden, lekker mee eten maar niet willen deelnemen aan de training hebben de we de prijs opgebouwd uit verschillende onderdelen. Klik hier om je aan te melden

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Yep, die datum komt mij beter uit. Eind volgende week zal ik kunnen zien of ik dat weekend vrij ben en dan ben ik er zeker bij.

Nog een vraagje, mijn zoon rijdt met een BMW :salut: , zou die eventueel ook mee kunnen?? Of is het enkel voor Porsches?

Of is het dan beter dat we met 2 personen inschrijven op één voertuig?

0

Aha, dat ‘Over de kop vliegen met je auto’ heb ik al eens gedaan, maar dat was wel met de eigen wagen … :mrgreen:

0

Beste Porscherijders.

we hebben ook veel te horen gekregen dat men op vakantie is en daarom is het evenement verplaatst van 20 augustus naar zaterdag 29 oktober!

We hebben jullie er graag bij. Heel erg leuk evenement! :driver:

Mochten er nog persoonlijke vragen zijn dan kunnen jullie me altijd bereiken op leander@carevents.eu.

Groeten Leander

0

Ik zou natuurlijk nog eens een dagje kunnen organiseren bij Maitrise du Volant in Visée. Komt in de buurt van wat hier aangeboden wordt en fun verzekerd in 100% veilige omstandigheden.

0

De woensdag ervoor moet de 928 binnen voor een “grondige beurt”, normaal gaat dat op een dag klaar zijn. Als er stukken besteld moeten worden, dan kan het zijn dat hij niet klaar is tegen het weekend. Ik hoop dat er nog eens een volgende organisatie is, want dit wil ik wel een doen.

0

DAMN!

Dit is iets wat ik zeer graag zou willen doen maar die dag is onmogelijk! 👿

Hopelijk komen er nog kansen…

0

voor de volledigheid: dit event gaat door in Made (NL) en een simulatie van de kostprijs:

safety1st.jpg

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.