Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › porsche scene
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 9 maanden geleden door targaboy.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
bij ons hebben ze hier in gent wel 12 soorten, porsche magazines
leesgenot is er wel maar als je ze allemaal zou kopen ist een beetje duren hobbyAnoniem21 februari 2006 om 19:32Bij IMS in Leuven is inderdaad alles te krijgen (zorg dat je tijd en geld genoeg hebt… 😕 2x211mvf]http://www.imstijdschriften.be/store.htm[/url]
Jo (fervent IMS-klant)
Die is hier in dit “dorpje” niet te krijgen.
DePorsche Scene breng ik steeds vanuit duitsland mee daar die hier zelfs niet in het Nederlands te krijgen is.
Te weinig Porsches in Hechtel denk ik 😥Heb vanmiddag Porsche Scene in het Engels in de Delhaize in Grimbergen zien liggen.
Is hier dan niemand die Flat 6 Magazine leest ?
in een International Magazine Shop zoals in de Diestsestraat in Leuven heb je genoeg keuze (eng, fr, d), weet niet of deze winkels over het land verspreid zitten
911 & Porsche World wel in het Engels, en ik vind dit bij onze Q8, zijn ze beginnen verkopen omdat ik er naar gevraagd heb, vind ik wel een goed blad.
Excellence is ook goed maar niet altijd goed verkrijgbaar, vond ik wel in een speciaal zaak.En in het duits gaat ie al helemaal moeilijk te vinden zijn vrees ik…
Er is helaas niet zoveel keuze , ik kocht Porsche scene omdat er in de meeste winkels niets anders ligt 🙄
En toch blijf ik dat blad kopen (in het Duits weliswaar zoals steeds) daar ikzelf wel graag dit blad lees.
En teveel Tuning ❓ Tja , ik ben niet van het idee dat elke Porsche origineel MOET blijven en dat als er correcte verpersoonlijkingen gebeurd zijn dit ook bij ons merk zeker moet kunnen. 😉Idd ik heb ook zo een brief gekregen waar in stond dat de Nederlandse versie weg ging en als je geen Duits of Engels wou hebben dat ze gewoon je geld terug wouden geven van je nog lopend abonnement. Deze brief is net op tijd gekomen voor mij, wij hadden juist beslist om te adverteren in dit magazine nog een geluk dat ik het niet heb gedaan.
Beste forum leden
Ik heb reeds een brief gekregen op 25 januari 2006 van MPS
(Medien Post shop) waarin zij het volgenden vermelden:De Uitgeverij TV Trend in Duitsland heeft ons vorige week gemeld de Nederlandstallige editie van Porsche Scene Live stop te zetten. Vanaf de editie maart wordt het blad in het duits en in het engels gedrukt.
mensen die een abonnement lopen hebben op het tijdschrift kunnen dit laten weten welke schikking hen het beste past door een mailtje te zenden let vermelding van hun klantnummer.mijn persoonlijke mening is als volgd
eerst was ik super blij maar nadien misnoegd over de kwaliteit
van het bladHet feit dat men nu beslist heeft om de Nederlandsstalige editie niet meer te drukken zal waarschijnlijk zijn gevolg hebben gekend omdat er te weinig werden van verkocht.
ik denk dat dat normaal is aangezien de vertalingen heel slecht waren van in het begin , en dat er ook door de jaren heen te weinig Belgische Nederlandse artikels in gepubliceerd werden.
Er stonden ook teveel tuning reportages en teveel is teveel .
En er werden ondermeer ook nooit clubs uit Belgie en Nederland in de kijker gezet. wat zeer confonterend is voor een lezer waarvan men hem de indruk gaf dat het om een B/NL tijdschrift ging zoals bovenaan het tijdschrift werd vermeldt.
Nu het blad nog eens de NL versie stopzet bewijst het helemaal geen respecht te hebben voor de B en NL porscheliefhebbers en eigenaars en laten ze hen ongewis in de steek.
Jammer om te vermelden maar ik maak geen reclame meer maken voor dit blad.
Vanwege een teleurstellende Porsche liefhebber
Porsche scene wordt niet meer uitgegeven in het Nederlands.
Misschien best zo 😉
ja, dat is zeker waar. maar men duits is niet zo goed, dus voor mij leest dat slecht. engels zou nog gaan en frans is een ramp. dus ik heb het liefste het enorm slecht nederlands vertaald boekje 😉 )
Dieter
Anoniem19 februari 2006 om 18:39->vertaling was in ieder geval erbarmelijk! 🙄
boekjes zijn misschien nu wel geld waard als collectors item (hoeveel uitgaves in het totaal in het Nederlands? Ik denk niet bijster veel…)
Jo
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.