Porsche scene live MAASTRICHT

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche scene live MAASTRICHT

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een 1/2 uurtje gaan smullen van al dat lekkers bij PC Maastricht.
    Schitterende P’s en zeer goede ontvangst.

IMG_2792_2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Idd, laat ons maar door de, op een kier staande, voordeur de hemel binnenkomen 🙂

Terug on topic nu … PDS, ik vermoed dat je de GT4 bedoelt?

Kweenie sensa … dat idee trekt me toch zo niet aan … ben wel een 911 fan, hou dus wel van een motor in de kont … maar da’s zo een beetje het enige wat daar thuishoort ! ‘t Is meer een exit only verhaal denk ik zoals bij de meesten …

BCCars … als ik die laatste redenering even omdraai, je bent met je vrouw getrouwd, zij …. oke .. ik ga er niet “dieper” op in, het zou kunnen pijnlijk zijn… .:)

De eerste wat gaat kopen ?
            Een GT4 is er hier op het forum al. Een GT3 veronderstel ik ook na al die jaren. Tja, en de GT3 RS kan je niet meer kopen, dus case closed ? Inmiddels zullen sommigen hier al wel een GT3RS besteld hebben he, want ze hebben er toch al mee gereden, dus …

Jammer dat Porsche weinig moeite doet om liefhebbers aan een auto te helpen en daardoor de speculatie met woekerprijzen tot gevolg. Ik zie al nieuwe GT3 RS’en staan met een vraagprijs van 300k.

Echter, ik zie voor de helft van die prijs ook mooie Ferrari 458 Italia’s staan met carbon remmen, kuipzetels, rolbaar en harnas … just saying … Ik ben diehard Porsche fan, maar don’t fuck me in the ass, want ik ben er niet mee getrouwd zalle !

PDS

Ben eens benieuwd wie hier de eerste gaat kopen 😀

helaas enkel statische presentatie in Eindhoven, maar ben toch blij dat ik GT4, GT3 en GT3 RS dadelijk naast elkaar kunnen vergelijken heb … al was het enkel maar kijken …

Ja, zelf gereden met begeleider. maar die waren vrij ‘flexibel’ dus testen was het zeker;-)

Zelf gereden, ja….

Versta ik het goed dat jullie niet meegereden maar ZELF gereden hebben met de GT4 en de GT3 RS ? Ik hoop dat we vanavond in Eindhoven dezelfde behandeling krijgen 🙂

Bedankt voor de foto’s maar jullie kunnen toch wel even wat omstandiger de ervaring met de GT4 beschrijven hoop ik?

[quote=”bccars” post=207128]Die foto van die RS is ongeloofelijk geslaagd. De mooiste foto die ik tot nu toe gezien heb van de 991 GT3 RS ![/quote]

Deze foto bevestigt voor mij wat ik al eerder dacht bij het zien van foto’s.
                          Ik vind de achterste spatborden nogal hoog lijken.

@PJ-1
                            Rs reed ongelooflijk niet? Sound, grip, power en toch comfortabel. Beestig
                            Als pdk rijder vond ik de GT4 wel wennen aan de handbak maar ook die sound!

IMG_3122.jpg

IMG_3121.jpg

IMG_3120.jpg
                                  Heb gisteren ook met de GT4 en de RS gereden….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.