Porsche scène live tijdschriften !

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche scène live tijdschriften !

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Ik heb een 100 tal Porsche scène tijdschriften liggen die weg mogen ( van 2008 tot 2014 + – ) indien iemand geïnteresseerd is mag hij deze altijd komen afhalen te Wetteren . Ik zie het hier wel passeren he ?
      Groetjes Snoer964

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Ja Herman een mens moet soms keuzes maken he ! Ha ha ha .

123

:happy: :popcorn:

Ja maar Snoer zo raakt die 928 in dezelfde sukkelstraat als de 944 :popcorn: En Fab maar etentjes betalen :wtf: :salut:

Viola de tijdschriften zijn bij Fabian afgezet , hij zal gans de winter kunnen lezen . Zo moet hij niet in de kou aan zijn 928 sleutelen !

Ik bel je deze avond , ik moet in Erpe Mere zijn ! rond 16u30 kan ik bij u zijn als da niet te vroeg is natuurlijk ?

Snoer,
                  ik kan die eventueel ook komen afhalen

Ik probeer ze nog deze week bij Fabian af te leveren !

123

das dan goe geregeld 😀

Thx !

Ok Fabian , dan kan je Stijn ook een plezier doen vermoed ik want er zullen zeker nummers bij zijn die hem interesseren , ik steek ze in de loop van volgende week eens binnen bij u . Deze week te druk voor mij met de verhuis van mijn werkplaats ! En zo is iedereen gelukkig .
                          Gr

Snoer,
                            als ze nog beschikbaar zijn, zal ik je van deze zware last verlossen.

Ok ik hou je op de hoogte Stijn Vandamme !

123

Ik laat eventuele liefhebbers de kans , als er geen zijn geef een seintje.

Hallo Vandamme , Liefst alles in eens , er zitten ook nog wat flat 6 tussen en nog wat andere Porsche tijdschriften . Ik ben aan het opruimen en heb wat plaats nodig daarom dat ik ze liever in een lot weg doe .
                                  Mvg
                                  Snoer964

123

Wil je alles in 1 keer weg of nie?

Op zich de magazines in bulk zeggen me niet zoveel.
                                    Maar mocht er een specifieke editie zijn over de 987.1 Cayman of zo.. dat zegt me wel iets.

Maar dan wordt het wel een omslachtige boel voor je om die kwijt te raken natuurlijk.

(als niemand ze overneemt wil ik ze wel komen halen en dan zoek ik zelf wel.. maar als iemand de ganse reeks meer naar waarde schat in zijn geheel lijkt me dat dus beter)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.