Porsche scene live treffen op 4 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche scene live treffen op 4 mei

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Op zondag 4 mei gaar het porsche scene live treffen door in nederland, gemeente best, vlak bij eindhoven. Is er verleden jaar iemand naatoe geweest? Is het de moeite om er naartoe te gaan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 248)
      • Mooi 😀
        Wat het in de spiegel zien betreft ligt aan mijn co pilooot 😀
        Mijn vriendin heeft snel bang in de wagen.
        Dus als zij erbij is doe ik steeds rustig aan, anders ruzie , en dat is het dan ook weer niet waard.
        Ik zal wel doorknallen als ik nog eens een keertje ergens op circuit ga :relaxman:

@ghost tussen mijn pics ,sta je 2 x tussen :first: en je in mijn achter spiegel zien rijden bij het oprijden grrrrrrrrrrrr

DSC08520.jpg

DSC08521.jpg

:respekt: WAS niet erg mijn *porsche GPS stuurde mij net het zelfde !! :relaxman:

[quote=”duzze” post=168185]jammer van het verkeert rijden van het treintje, maar als het plezant is maakt dat allemaal weinig uit :driver:

op naar de volgende![/quote]

Ik reed eerst omdat niemand anders eerst wilde rijden, ik had nochtans verwittigd dat mijne gps even oud was als mijn wagen maar ze wilde niet luisteren; ik heb bijna op mijn knieën gezeten om een ander eerst te laten rijden maar zolang ik niet door reed, reed der niemand door. volgen op eigen risico dan maar hé :ass: :happydance:

F

[quote=”993″ post=168170]Amai, da’s goe nagemaakt dan *luv *luv[/quote]

Daar kruipen dan ook de nodige werkuren in hé. Dat verklaart die 130.000€ maar dan heb je ook wel wat 😉
                Als je ook nog een echte kleur wil bovenop die grondverf kost het je wel een hoop extra. Vandaar dat je de meeste van die modellen nog gewoon zo ziet rondrijden :ass:

het was een geweldige dag! samenkomst in postel, de vip-parkeerplaats en al die *porsche *luv . mijn eerste porsche meeting en drekt verkocht! jammer van het verkeert rijden van het treintje, maar als het plezant is maakt dat allemaal weinig uit :driver:

op naar de volgende!

Amai, da’s goe nagemaakt dan *luv *luv

F

Die rechtse wel… die linkse daarentegen is waarschijnlijk weer zo’n kitcar op basis van een Pontiac Fiero :mrgreen:

Is dat dan ook een Porsche?? :think: :think:

Vandaag nog zo eentje gezien nr 612.
                          die had donkere grondlak :happy:

🙄
                            Dat zie je toch dat dat de grondlak is??!! :mrgreen: :happy:

Die linkse is mijn type, de rechtse ook. Er mag wat “pak” aan zijn :first:

Toch niks speciaals aan? Ordinair kleurke trouwens.
                              :mrgreen: :happy: :mrgreen: :happy:

PB

Is die linkse jouw type dan? :mrgreen:

Heb je geen foto van die linkse hier?? :mrgreen:

20140504_142448.jpg

Inderdaad!
                                    Less is more!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 248)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.