Porsche scene live treffen op 4 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche scene live treffen op 4 mei

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 4 mei gaar het porsche scene live treffen door in nederland, gemeente best, vlak bij eindhoven. Is er verleden jaar iemand naatoe geweest? Is het de moeite om er naartoe te gaan?

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 248)
    • @PeterTav, de parking voor de splitsing….
      Kunnen we direct de E34 op richting Eindhoven.

@youyou
      , ik heb ook maar een boxstertje….. :driver:

0
      F

[quote=”bladerunner” post=164770]We hebben al een paar keer afgesproken op de grens in Mol-Postel. De nieuwe vrachtwagenparking is er terug open, dus misschien daar als laatste finale samenkomst afspreken.
        De organisatoren van Porsche scene live hebben me vorig jaar een aparte zone op het terrein beloofd voor de leden van het Porsche forum België zodat we allemaal bijeen staan en niet verspreid over het hele terrein zoals vorig jaar.
        Ik heb ze reeds een herinneringsmailtje gestuurd en wacht op antwoord.

Misschien om +/- 10.00 u afspreken op de parking Mol-Postel om dan met de hele trein naar Best te rijden? :driver: :driver:[/quote]

Goed plan :drink:

0
        F

Bekijk het dan zo : van dat model Porsche zullen er niet te veel staan dus dat maakt hem dan weer uniek hé 😉
          Ik denk dat de meesten hier hetzelfde idee over hebben hoor: ‘Als er maar een Porsche-embleem op staat is het OK…’ :drink:

0

heb schrik dat ik uit de toon ga vallen met mijn boxstertje.

0

Lijkt me een leuk evenement! Gelieve mij ook op de rol te zetten, treintje vanuit Ranst is ok voor mij als iemand me zegt welke Q8 parking ik moet zijn? Voor of na de splitsing ergens op E313?

0

Dit evenement is beslist de moeite waard.
                Ben er nu 2x geweest en staat nu vast op de agenda!
                Veel te zien, zowel op als naast (de parking) het terrein.
                Zowel auto’s als stands met verkoopmateriaal en accessoires.

0

Dit jaar ook terug van de partij na mislukte keuze vorig jaar voor Top Gear Live. Was me dat een tegenvaller. Dus nu enkel terug Porsche Porsche Porsche… Hopelijk valt het weer wat mee. Treintje vanuit Ranst is OK voor mij.

0

Vandaag al antwoord gehad van de mensen van de organisatie en ze hebben goed nieuws, we kunnen allemaal samen staan. :relaxman: :relaxman:

Op hun vraag; of er zoiets is als vlaggen of dergelijke van ons forum? Bestaat dit?

[color=#0000ff][i]Beste Luc,

Toevallig stond dit op mijn werkplanning voor deze week, u had dus sowieso iets van mij gehoord.

We zullen inderdaad een terrein creëren voor de Porscheforums van België en Nederland.
                    Bij het evenemententerrein zullen we via signing kenbaar waar men deze aparte zone vindt, in de loop van deze week zullen we meer informatie op het forum plaatsen.

Hebben jullie toevallig vlaggen of iets dergelijks voor herkenbaarheid? Die zijn altijd van harte welkom!

Mvg[/i],[/color]

0

ben ook terug van de partij, wil ik zeker en vast niet missen 😆

0

Ik kom ook naar Best.
                        Ben om ca 10.00 bij de nieuwe grensovergang bij Mol Postel na Turnhout.
                        Dan in treintje naar Best.

0

09.00 u treintje vanaf parking Q8 Ranst voor de mensen van het Antwerpse of die over Antwerpen komen :up:

0

Ben ook van plan om te gaan maar jammergenoeg nog niet met een porsche. Ben nog altijd op zoek. Hopelijk kom ik er forummers tegen. Zou de eerste keer zijn. Kan dan dan geliefde porsches waarover hier geschreven wordt mss eens in het echt zien 😀

0

We hebben al een paar keer afgesproken op de grens in Mol-Postel. De nieuwe vrachtwagenparking is er terug open, dus misschien daar als laatste finale samenkomst afspreken.
                              De organisatoren van Porsche scene live hebben me vorig jaar een aparte zone op het terrein beloofd voor de leden van het Porsche forum België zodat we allemaal bijeen staan en niet verspreid over het hele terrein zoals vorig jaar.
                              Ik heb ze reeds een herinneringsmailtje gestuurd en wacht op antwoord.

Misschien om +/- 10.00 u afspreken op de parking Mol-Postel om dan met de hele trein naar Best te rijden? :driver: :driver:

0

Yep, staat reeds enkele weken in onze agenda. Wij komen uit de richting van Brussel over de E19 richting Antwerpen en wellicht dan de E313/E34 op.
                                Kunnen afspreken op de parking in Ranst en vandaar treintje richting Eindhoven. Als er zijn die in ook in Rumst willen afspreken en dan in Ranst….mij ook goed.

0

Zeker de moeite waard.
                                  Als je tenminste Porsches wil zien.
                                  Die waren er heeeel veeeel.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 248)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.