Porsche scene live treffen op 4 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche scene live treffen op 4 mei

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Op zondag 4 mei gaar het porsche scene live treffen door in nederland, gemeente best, vlak bij eindhoven. Is er verleden jaar iemand naatoe geweest? Is het de moeite om er naartoe te gaan?

8 reacties aan het bekijken - 241 tot 248 (van in totaal 248)
    • Anoniem

Als jullie zin hebben, kunnen we samen rijden? Eventueel met nog enkele geïnteresseerden hier op het forum ?

[quote=”Carrera4²” post=164700]Ga jij er dit jaar heen, Krokodile ?[/quote]

Ja ik ga, ik denk dat Dirk ook zal meegaan. Het was daar vorig jaar zeker de moeite toen was het ook super mooi weer.

Anoniem

[quote=”joebarreke” post=164697]was er nog nergens een topic met afspreekplaatsen zoals vorig jaar?[/quote]

Neen, ik heb alleszins nog niets gezien.

Anoniem

Ga jij er dit jaar heen, Krokodile ?

was er nog nergens een topic met afspreekplaatsen zoals vorig jaar?

Anoniem

Ik ga er alleszins heen. Vertrek vanop de grens van Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen.

Is zeker de moeite. :up:

als Porsche liefhebber mag je dit niet missen, was al bij elke editie bij :up:

8 reacties aan het bekijken - 241 tot 248 (van in totaal 248)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.