Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche scene live treffen op 4 mei
- Dit onderwerp bevat 248 reacties, 68 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 6 maanden geleden door Van Aelst William.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”ward” post=167499]Wie komt waarheen:
09:00 Q8 Wommelgem
Joebarreke
Harley G
Vankerchove
911addict
petertav
Daxmania
911Tom
Peter_Targa_84 (euhm een 911 van 1984 Targa – Zink Silber)
Walter ( 981 van 2014 Rhodiumsilver )
Mushroom
T-B
Olivier76
911912
PatrickB
Jochen
KDC
Monza
Terrum10:00 Mol-Postel
Bladerunner
Harley49
FirstP (911 1988 cabrio zwart)
G-man (3.2 zwart en luid) (enkel bij goed weer)
Ward (944 1987 zwart) (enkel bij fatsoenlijk weer)
Duzze
Fdwinter
GhostOok aan de leden van het Belgische Porscheforum is weer gedacht! Op het evenemententerrein wordt namelijk op een fraaie centrale plek een Porscheforumparkeerplaats ingericht waar leden van het Porscheforum hun Porsche kunnen neerzetten. Het zal op deze manier ook meteen een herkenbare ontmoetingsplaats zijn voor de leden van dit forum. Volg dus allemaal de borden ‘P Porscheforum’ en daarna ‘Porscheforum België’ ![/quote]
Zal er waarschijnliojk ook zijn morgen :relaxman:
Ik zie jullie dan in Postel.Sorry,guys, maar wegens privé omstandigheden moet ik helaas afhaken
van de partij met 930 Turbo, en misschien ne 912…
Attachments:Ik heb ne 924
En dacht net hetzelfde in het begin…wat moet ik daar gaan doen tss al die €€€ bolides.
Wel….wees gerust,je zal er niet minder voor zijn,dan de rest.
Was toch mijn ervaring,zowel op het forum ,als op een aktiviteit.
Amuseer je 😉Wie komt waarheen:
Joebarreke
Harley G
Vankerchove
911addict
petertav
Daxmania
911Tom
Mushroom
T-B
Pitchie
911912
PatrickB
Jochen
KDC
Monza
Bladerunner
Harley49
Duzze
FdwinterOok aan de leden van het Belgische Porscheforum is weer gedacht! Op het evenemententerrein wordt namelijk op een fraaie centrale plek een Porscheforumparkeerplaats ingericht waar leden van het Porscheforum hun Porsche kunnen neerzetten. Het zal op deze manier ook meteen een herkenbare ontmoetingsplaats zijn voor de leden van dit forum. Volg dus allemaal de borden ‘P Porscheforum’ en daarna ‘Porscheforum België’ !
Ik moet afzeggen, ik krijg mijn P niet op tijd klaar omdat ik niet kan verder werken.
Bumper moet nog verder gedipt worden en dan terug monteren…
Als ik morgen al kom dan is het niet met de 911, en op voorwaarde dat Nele rijdt… ( zelf rijden lukt nu niet)
Ik hoop wel voor Francorchamps klaar te zijn…
Sorry mannen…Voor de geinteresseerden, de banners kan je ook kopen ja, ze komen btw incl op 45€/stuk,ze zijn ruim 2 meter breed en +- 75cm hoog winddoorlatend en water en kleurvast. De personen die een banner willen kopen kunnen me een pbtje sturen.
Even voor de zekerheid: Mol-Postel is toch de nieuwe vrachtwagenparking net op de grensovergang en NIET de parking aan het Gulf tankstation waar we verleden jaar afgesproken hebben?
Van waar in Limburg ?
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
De eerste voorbereidingen in Best zijn inmiddels getroffen, de gereserveerde zon is inmiddels ook bevestigd! 8)
TOT ZONDAG!
[quote=”Monza” post=167354]Wie komt waarheen:
Joebarreke
Harley G
Vankerchove
911addict
petertav
Daxmania
911Tom
Mushroom
T-B
Pitchie
911912
PatrickB
Jochen
KDC
Monza
Bladerunner
Harley49
DuzzeOok aan de leden van het Belgische Porscheforum is weer gedacht! Op het evenemententerrein wordt namelijk op een fraaie centrale plek een Porscheforumparkeerplaats ingericht waar leden van het Porscheforum hun Porsche kunnen neerzetten. Het zal op deze manier ook meteen een herkenbare ontmoetingsplaats zijn voor de leden van dit forum. Volg dus allemaal de borden ‘P Porscheforum’ en daarna ‘Porscheforum België’ ![/quote]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.