Porsche Sound Nacht 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Sound Nacht 2016

• Maker
    Discussie
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • ik vind de 718 echt wel mooi hoor als sound :respect2:

Thx DP, vanavond eens bekijken. Die 1962 804 F1 en die 1974 911 RSR heb ik al van op ongeveer 1 meter afstand kunnen zien en horen. Letterlijk PRICELESS op alle gebieden !

HIER nog enkele videofragmenten van

Porsche 804 Formule 1 – 1962
            Porsche 718 RS 60 Spyder
            Porsche 935/78 – 1978
            Porsche 936/77 Spyder 1977
            Porsche 924 GTP Le Mans
            Porsche 911 SC San Remo
            Porsche 919 Hybrid – 2016 Le Mans Winner
            1982 Porsche 956C
            1974 Porsche 911 RSR
            Porsche 718 Boxster S
            2016 Porsche 911R

Kunnen we dan vanaf nu ook al op de voorlopige wachtlijst komen? :first:

Ik denk het ook dat sommigen gelijker zijn dan anderen. Ik probeer zelf al jaren zowel per internet als per telefoon binnen te geraken en het lukt me nooit !

Maar de één een beetje gelijker dan de ander … 😉

Ik wil met plezier volgend jaar nog eens proberen.
                    Niet dat ik een voorrecht heb, het is iedereen gelijk voor de wet.

the roaring engine of the Porsche 924 GTB as it was presented at the sixth Porsche Sound Night:

video: https://www.instagram.com/p/BMJQHoWjPNo/

Inderdaad het was daar top met Rufie toen (de rit er naartoe ook hihi). Wat mij betreft voor herhaling vatbaar !

Mss zet Rufie voor 2017 weer iets op poten? in 2014 was het wel een gezllig samen zijn!

Ben er ook enkel in 2014 geraakt…

Stop met mij te folteren. Ook dit jaar weer zat ik klaar achter de pc en met de telefoon in de hand om Sound Nacht kaarten te bestellen. WEER niet binnengeraakt. I hate this …

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.