Porsche sound nacht 26 okt 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche sound nacht 26 okt 2013

• Maker
    Discussie
  • Op 26 oktober vindt de Porsche sound nacht plaats .Ik was zinnens om ernaar toe te gaan met enkele Porsche-sound liefhebbers maar alles is reeds uitverkocht .Gisteren ter plaatse nog eens navraag gedaan maar het is njet !

Bekijk het filmpje eens van vorig jaar en het huidige programma . :lekker: :lekker:

2012

Programma 2013

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Sound Nacht 2013 samenvatting. Als laatste de 991 RSR, smelt …

Onbegrijpelijk !

[quote=”Funny” post=144327]
        Voor het posten had ik wat navraag gedaan aan Porschisten of er interesse was ,maar dit was matig .[/quote]

Neen het heeft weinig zin om erheen te rijden want alle kaarten zijn reeds de deur uit .
          Voor het posten had ik wat navraag gedaan aan Porschisten of er interesse was ,maar dit was matig .

Ik zorg dat ik kaarten heb tegen volgend jaar .

:up: :up: :up:

Auditief Orgasme ! We moeten gewoon zien dat we volgend jaar met een delegatie van het forum kunnen gaan !

kunnen we er niet gewoon naar toe rijden?

Dit moet inderdaad de moeite zijn ! :lekker: :lekker:
                    Volgend jaar zeker erbij !

Da zien ik ook wel zitten :happydance:

Ik heb dit jaar te lang gewacht 😥 .
                        Zou leuk zijn om voor volgend jaar met enkele forumleden naar daar te gaan .

Dit is gewoonweg FANTASTISCH !
                          Heb net het filmpje integraal bekeken, met koptelefoon, LUID .. damn, daar zitten serieuze kippevel momenten bij !

Schrijf mij maar bij op het lijstje van soundfreaks die 2014 willen meemaken !

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.