Porsche Soundnacht

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Soundnacht

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Op 25 oktober gaat voor de 4de maal de Porsche Soundnacht door in het Museum .
      Enkele Race legenden zoals Walter Rohrl ,Hans Joachim Stuck ,Jurgen Barth enz zullen vertellen over hun ervaringen in die tijd met legendarische wagens .
      Enkele wagens die aanwezig zullen zijn en gestart worden ,718 formule 2,
      917 Kh coupe,911 rsr,911 rsr 3.0 ,935 77,WSC spyder ,918 spyder,804 formule1 .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
        • Allez, heb het nu echt aan mijne rekker. Na bijna een volledig jaar geilen op youtube filmpjes, GEEN kaarten kunnen bemachtigen. Heb zelfs nog wat lijntjes trachten uit te werpen om via achterpoortjes binnen te kunnen glippen. Niks, nada. Sanctum Sanctorum !
          Afin, aan degenen die wel gaan, gefeliciteerd, geniet ervan, met volle teugen, ik ben strontjaloers 🙂
          En veel foto’s en filmkes maken he !

[quote=”bccars” post=177992]Ah, juist nog eens gegoogled, website gevonden, allemaal rooie bollekes, GEEN tickets beschikbaar ! 🙁

En nu net schiet er eentje op geel. Wa’s het beste staanplaatsen of zitplaatsen ?[/quote]

nie twijfelen kopen zou ik zeggen zo lang ge maar binnen zit 🙂 😉

Wij zijn vorig jaar geweest en geraakten niet binnen, maar… De eerste echte start doen ze buiten. Als je via de tramweg gaat, geraak je aan de achterkant van het Porschemuseum. Daar zetten ze de wagens voor de eerste keer ‘in gang’ (met witte handschoenen!!). We nemen volgend jaar een stoeltje en apero mee.. We waren daar helemaal alleen. Onvergetelijk!

Is tof Alain !
                Het hotel is ook al geboekt .

We zijn er ook bij, jieha !

PB

Straks nog eens proberen, ik heb dat geregeld voor als ik online tickets wil bestellen.
                    Vaak is de server overbelast en worden alle “mislukte” bestellingen toch in het systeem gereserveerd.
                    Als de server gereset is kan het zijn dat er “plots” terug tickets beschikbaar zijn. :wtf:

Die van ons heeft juist gebeld met Duitsland. Alles was na een uur uitverkocht blijkbaar, website kadul. Niks aan te doen blijkbaar. Ben verdorie al van vorig jaar aan het zeggen dat ik daar naartoe wille gaan. NOT AMUSED ! GRRRRRR.
                      Da’s toch geen manier om zoiets te organiseren, op voorhand reserveren kan niet, op voorhand bestellen kan niet, alleen via zo een kutwebsiteje waar alles direct uitverkocht is. GRRRRRRRRR GRRRRRRRRRR GRRRRRRRRRR !
                      Er bestaan geen emoticons om mijn humeur nu uit te drukken !

Ik krijg altijd errors, ongeacht of ik nu 1 of 2 of 6 kaarten wil bestellen

Es sind folgende Fehler aufgetreten:
                        ◾In der gewählten Platzgruppe konnten nicht genügend Plätze nebeneinander gefunden werden. Bitte wählen Sie eine andere Platzgruppe oder verringern Sie die Anzahl der Plätze.

Ik heb nu het zelfde voor ,alles is terug rood .

ik krijg er geen vast verdomme, die website geeft altijd stomme foutmeldingen als er dan toch 1 kaartje beschikbaar komt en dan gaat mijn bestelling niet door.

Ik probeer nog kaarten bij te kopen .Als het me lukt verkoop ik ze door aan geïnteresseerden .

ik ga aan de slag, refresh, refresh

Blijkbaar opnieuw mogelijk.
                                  Staanplaatsen zijn leuker kan je eens over en weer lopen .

Wij hebben kaarten kunnen bekomen .
                                    Kaarten kan (kon ) je bestellen vanaf vandaag via Easyticket.de
                                    Om 7u30 was de kaartenverkoop nog niet open om 8u30 de zitplaatsen al allemaal uitverkocht en nu om 10u45 staanplaatsen al uitverkocht .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.