Porsche Soundnacht : je kan nog mee naar Stuttgart

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Soundnacht : je kan nog mee naar Stuttgart

• Maker
    Discussie
  • Hello,

25 en 26 oktober gaat RUFIE naar het Porsche Museum in Stuttgart.

Was je net te laat voor die kaarten die op 20 min. de deur uit waren ?
    Geen nood, ik heb een leuk weekend voor jullie in elkaar gestoken.

Inschrijven kan HIER

Heb je geen idee wat je je er moet bij voorstellen ?
    [video size=425 width=344 height=344 type=youtube]nf3u68ViAxM[/video]

Het programma in detail :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • [hide]damn you all to hell 😉 Strontjaloers ben ik ![/hide]

Het was opnieuw super :up: .

:respect2: :up: :first:

Porsche Soundnacht 2015 – Highlights

Dit jaar heb ik het niet georganiseerd omdat we ons niet konden vrij maken dat weekend.
              Volgend jaar nog eens proberen.

Het wordt elk jaar moeilijker en moeilijker om aan kaarten te geraken !
                Ik heb geen kaarten op overschot 😥 .

Was zelfs voor 9u al ingelogd maar kon nooit effectief kaarten bestellen. De pagina bleef maar lopen…

Jammer, maar ik was er vorig jaar al bij…

@Funny: Ik WIL gaan ! Ik was 10 minuten na start verkoop ticket ingelogd op de website en reeds te laat. Ook telefonisch niet aan kaarten kunnen komen. Alles uitverkocht, ZOGEZEGD ! Dus JA, IK WIL GAAN, maar ik ben niet aan kaarten kunnen geraken !

Dus bij deze een oproep: iemand die kaarten heeft en ze kwijt wil, let me know !

[quote=”bccars” post=183224]Die man heeft welgeteld 10 seconden op het podium gestaan ![/quote]
                      Hij kan echt wel Duits maar as em 1 van die Duitse grappen heeft verteld verwonderd het mij dat hij het nog 10 sec. heeft mogen doen….

Zijn er mensen die op 24 oktober naar de Porsche Sound nacht gaan ?

Die man heeft welgeteld 10 seconden op het podium gestaan !

Ik wist niet dat Alex Agnew Duits sprak 😯

1380165_374564239363246_5201483586716609560_n.jpg

Yep, was enkel in het Duits.

:up:

is dat enkel in het duits, geen tolk of zo ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.