Porsche Sports Cup Spa-Francorchamps 11 en 12 sept

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Sports Cup Spa-Francorchamps 11 en 12 sept

• Maker
    Discussie

• 917

Op de kalender van Francorchamps staat dit weekend de Porsche Sports Cup.
      Veel meer info, behalve dat de toegang gratis is, staat er niet vermeld, ook niet in de Link

Is dit de moeite om naar Spa te rijden en heeft iemand meer info over timing ed.?

Groeten, Frank.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • 917

Nog enkele foto’s van mij. De blauwe RS is genomen met m’n GSM, vandaar de mindere kwaliteit (maar toch de moeite waard volgens mij).

Groeten, Frank.

Dikke spijt dat ik niet kon gaan 😥
          Hartelijk dank voor de foto’s (en die nog gaan volgen)
          😉

mooie fotos,die gt2rs LEKKER 😀
            zal volgene jaar ook is moete gaan precies
            heb toevallig nog meer fotos?

Mooie foto’s. Was ook van plan om gisteren langs te gaan, maar de wagen dacht daar anders over 😥 .

917

Ben net terug van Francorchamps, en het was zeker de moeite. Alleen spijtig van het donkere weer, veel regen hebben we niet gehad maar het was redelijk koud.
                Het was al een tijdje geleden dat ik mijn fototoestel nog eens had uitgehaald, maar ondanks de moeilijke omstandigheden zijn mijn foto’s nog redelijk goed geslaagd.
                Morgen zal ik ook nog een filmpje proberen te uploaden, maar hier zijn al enkele foto’s. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Groeten, Frank.

[img]http://img830.imageshack.us/img830/2320/afbeelding104.jpg[/img

917

Ik heb meer info gevonden, link

Het is een organisatie van Porsche club Duitsland met verschillende wedstrijden en vrij rijden voor de leden.
                  Heb ook de foto’s van vorige organisaties gezien en het lijkt me wel de moeite om te gaan kijken (veel nieuwe gt3’s, gt3rs, gt2rs, …)

Nu alleen hopen op een beetje goed weer zondag.

Groeten, Frank.

Iemand een idee om hoe laat en wat er juist te doen is? Ik vind nergens iets terug op de sites …. 🙄

Helaas hier ook niet .
                      Werkenweekend .
                      En net nu het jaarlijkse familieweekend ook te doen is op geen 20km van het circuit 😥

Wim

Zal best interessant zijn, maar zal daar ook niet aanwezig zijn.
                        Het is formule 1, en daar achter de Vuelta, en die mannen zitten in de bergen dus zoals jullie weten, ik ben ook wielrenner fanaat. 😳

ik kan er jammer genoeg zelf waarschijnlijk niet naartoe, maar loont volgens mij toch de moeite om de verplaatsing te maken, al was het voor de rit zelf in je P 🙂

Ik zou er in ieder geval wel fotos van willen zien, en als het even kan ook publiceren op mijn website. Dus als er mensen naartoe gaan, je mag de fotos altijd doorsturen 🙂

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.