Porsche stelt DVD voor… IT’s Way

Home Forum Porsche Talk Porsche stelt DVD voor… IT’s Way

• Maker
    Discussie
  • vandaag heeft Porsche een DVD voorgesteld , IT’s Way.
    De 2,5 uur durende DVD bevat de volledige geschiedenis van Porsche in 8 hoofdstukken.

De DVD is gebaseerd op de meer dan 5000 uur videobeelden die in het Porsche archief bewaard worden, en bevat héél wat beelden die nooit voordien aan het grote publiek getoond werden. De DVD kan voor 24,9 euro gekocht worden in de Porsche Museum shop.

Als iemand in de nabije toekomst naar het museum gaat, mag ie voor mij alvast een DVD meebrengen 🙂

Een korte preview van de video vind je op Liebe zu Ihm

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Anoniem

Ben terug van het Porsche museum. Zoals elders al te lezen is op het forum, inderdaad de moeite voor elke Porschefan. Ben eveneens naar het Mercedes museum geweest, niet zo ver van het Porsche museum (20 min.rijden). Ik moet, ondanks het feit dat ik een zeer grote Porsche fan ben, toegeven dat dit museum toch nog veel meer de moeite is dan het Porsche museum: de ganse site is subliem en de getoonde auto-geschiedenis is veel uitgebreider. Inderdaad heeft mercedes (benz, daimler, maybach) een veel rijker (en langer, startende in 1885) autoverleden dan Porsche, en dat zie je ook in het museum.
      Conclusie: als je dan toch de afstand aflegt om naar het P-museum te gaan, trek dan gelijk ook nog een uurtje of 3 extra uit om naar het Mercedes museum te gaan. Beide zijn de verplaatsing waard.
      PS jaja , heb de dvd’s mee…PM volgt.

Je hebt een PM met mijn “bestelling” 😀

Plumber

Anoniem

Vrijdag ga ik naar het Porsche museum. Zal ik enkele extra DVD’tjes “IT’s way” meebrengen (stuur me dan een PM) ? Is wel tegen de 25 euro blijkbaar, dus er mij niet mee laten zitten achteraf hé 😉

Zekerheidscopietjes maken en we zullen er allemaal eentje voor de zekerheid bewaren moest er iets aan je origineel komen 😈 😉

Pas maar op dat we nu niet allemaal vragen om een exemplaar mee te brengen 😈

Ik zou er anders wel graag één hebben 😛

Anoniem

De kans is groot dat ik in juli of augustus eens naar het museum ga. Moet ik de DVD dan meebrengen , of heb je hem intussen ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.