Porsche Stickers / Kleding / attributen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche Stickers / Kleding / attributen

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand waar T-shirts, Polo’s en andere kleding te krijgen is waarop naar Porsche verwezen is ? Of eventueel van Porsche clubs ?
    Of heeft Porscheforum zelf T-shirts of dergelijke ?

Ik ondertussen wel gelezen dat er Porscheforum stickers bestaan.
    Hoe zien die er uit, hoeveel kosten ze en hoe kun je ze bestellen ?

Grtz,
    Peter

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Super!!!
      Naar die polo’s ben ik wel benieuwd 😉

we zijn ook bezig met de aanmaak van polo’s en voor de carbiorijders petjes en uiteraard een nieuwe lading stickers. 😉

Hier een draadje waar je een voorraad kan inslaan, bij onze forumbaas op de aircooled sunday bijéénkomst 29 juni 🙂

BTW, Porschestickers kan je idd overal krijgen .
            Forum logo’s en kledij niet 😉
            En dat was eigenlijk de vraag

Niet moeilijk dat ze daar in Drogenbos zo vriendelijk waren, als ge zo al roepend binnenkomt 😈 :mrgreen:

of hij is hardhorig ? 😈

Volgende keer ook een nieuw keyboard kopen Paul :mrgreen:

IK BEN DEZE WEEK GEWOON BIJ PORSCHE IN DROGENBOS BINNENGEWANDELD EN DAAR IS EEN WINKEL ZE HEBBEN ER BIJNA ALLES OOK HEB IK ER NIEUWE VLOERMATJES GEKOCHTVOOR MEN 911 EN WAT ME OPVIEL ZE WAREN HEEL VRIENDELIJK .

Anoniem

Gewoon de porschegarage binnenstappen, deze hebben altijd wel wat goody’s liggen zoals kledij, gadgets, petten,…

De 2de batch forumstickers is inderdaad uitgeput.

eind deze week ga ik foto’s posten met wat er van porscheforum.be verkrijgbaar zal zijn in textielvorm, de stickers zijn (dacht ik momenteel uitgeput) maar er worden volgend weekend nieuwe bij gemaakt. Om ze te zien, even de zoekfunctie gebruiken er staan hier ergens foto’s van de stickers 😳

eind deze week meer nieuws dus

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.