Porsche striping

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche striping

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag mijn 997 opfleuren met de bekende Porsche striping . Ik had dit lokaal willen laten maken zodat ik zeker een goede kwaliteit zou hebben . Het probleem is nu , dat ik een goede digitale foto nodig heb die recht op de auto is genomen . Foto’s vanop het www voldoen niet . Mocht iemand van jullie ook zo een striping op zijn wagen hebben , en een foto ervan wilt nemen , dan kan je mij een groot plezier doen . Andere tips hieromtrent zijn ook welkom . Hieronder een voorbeeld van de striping . Mvg joeri

Attachments:
    • IMG_0013.PNG
    • IMG_0014.PNG
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Om de stickers schoon proper te maken …?? :happy:

En ik heb schoonmaakbedrijf 😆

meestal werken wij het idee in samenspraak met de klant uit naar een eindresultaat…., als de klant totaal geen idee heeft wat hij wil dat word het voor ons ook moeilijk… :popcorn:

[hide]En maak je stickers op basis van een aangeleverd design. Of designen jullie ook ?[/hide]

We hebben al stickers gemaakt voor de gekste toepassingen…. 🙄

[hide]

[quote=”wing” post=256763]
                (Ps; wij maken al sinds 1995 dagelijks stickers voor alle toepassingen)[/quote]

Heb je ooit al eens een racehelm gepersonaliseerd ?
                Het airbrushen kost namelijk redelijk veel. En het is leuk om geen witte helm te hebben, maar …

[/hide]

Betere info kan ik niet krijgen :up:

ik heb dit bestand digitaal in mijn bezit en kan je hier wel een striping van maken als je wil, anders stuur mij even een PM

(Ps; wij maken al sinds 1995 dagelijks stickers voor alle toepassingen)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.