Porsche Sunday Meeting Zevenbergen Breda

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Sunday Meeting Zevenbergen Breda

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen, op 16 November is er een meeting in Zevenbergen en ze zoeken nog zoveel mogelijk Porsche eigenaren om er aan mee te doen.Als het een groot succes word gaan ze nog meerdere meetings etc organiseren. Ik weet er zelf niet zo veel over maar als het jullie leuk lijkt of nog vragen hebben stuur dan even een mailtje naar porschesundaymeeting@outlook.com.

Alvast bedankt! :drink:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Hallo,

Afgelopen week heeft u waarschijnlijk al iets langs zien komen over de Porsche Sunday Meeting, ik wil jullie bij deze nog wat meer informatie geven!

Datum: 23 november
      Prijs: €20,- p.p.
      Locatie: 7bergsche Hoeve (onder voorbehoud, ik heb hier maandag gesprek)
      Wat te doen: Het word een meeting van voornamelijk Porsche eigenaren die daar die dag rond de klok van 13.00 uur verzamelen om eerst twee uur gezellig te praten en bij elkaars auto te kijken onder het genot van een hapje en een drankje. Vervolgens (rond de klok van 15.00) gaan we nog een tour organiseren door de omgeving hier van ongeveer een uur, met de leukste wegen.

Wilt u meer informatie of laten weten dat u er bij bent, twijfel niet en neem contact op via:
      Porschesundaymeeting@outlook.com
      of
      Bezoek onze facebook pagina, Porsche Sunday Meeting!

Met vriendelijke groet,

Mike Machielse,

See you there!

0

Beste bezoekers,

ik heb besloten het sowieso door te laten gaan, het word waarschijnlijk gehouden bij de 7 bergschen Hoeve.
        De kosten zijn €20,- p.p. dit in verband met de drank en een gebakje. (er kan ook op de dag zelf betaald worden)

P.S. locatie is nog niet 100% zeker maar wij hopen dat het hem gaat worden, wenst u meer informatie neem dan gerust contact op via porschesundaymeeting@outlook.com

Met vriendelijke groet,

Mike Machielse

0

Beste mensen,

ik heb besloten het evenement door te laten gaan ongeacht het aantal bezoekers, 23 november word de meeting gehouden waarschijnlijk bij de 7Bergschen Hoeve in Zevenbergen.

Voor meer informatie neem mail contact op via porschesundaymeeting@outlook.com

Met vriendelijke groet,

Mike Machielse

0

Beetje vaag allemaal.
            Je organiseert een evenement of niet. Niet afhankelijk van ca. 30 Porsches. Als er 10 zijn kun je een al leuke meet hebben.
            Zal dit draadje volgen.

0

Reactie die ik heb ontvangen na een mail te hebben gestuurd aan de organisate:

Aanvankelijk geplande datum was 16 november, dit is gewijzigd in 23 november.

Bedoeling is dat het een meeting wordt die doorgaat bij voldoende belangstelling (30 Porsches).
              Men wil ontmoeten bij een restaurant waarna men wellicht een tour wil rijden van ongeveer 1 uur (is nog niet zeker).
              Kosten bedragen €20,- p.p. (o.a. voor drankje).

Naam van de afzender van de mail die ik kreeg was Mike Machielse.
              Meer weet ik helaas niet, maar wou het wel ff met jullie delen.

Mocht ik meer nieuws horen zal ik het hier plaatsen.

Tot zo ver, en wellicht dus tot in Zevenbergen.

P.S.
              Zal Mike Machielse op dit forum wijzen.

0
              PSC

Zojuist heb ik een e-mail met wat vragen over de locatie & het tijdstip naar de organisatie gestuurd. Als het tijdstip mij gunstig uitkomt ben ik van de partij, Zevenbergen is niet ver bij mij vandaan.

0

Als het weer meezit (ik bedoel droog zodat ik open kan rijden) ben ik er bij!

0

Jammer. Na de benefiet moet ik in allerijl richting Stuttgart bollen…..moet daar om 19h00 zijn…. 😯 Kan ik ineens mijne nieuwe daily testen :driver:

0
                    PDS

Als goed weer is na de benefiet ?

:think:

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.