Porsche targa ombouw naar Speedster

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Porsche targa ombouw naar Speedster

• Maker
    Discussie

• Wim

Aangezien al meerdere bij ons geweest zijn weten dat wij een Speedster carrosserie aan het bouwen zijn, wil ik nu dan even de link plaatsen met wie we de laatste tijd samen werken.
      Aan Nicola besteden wij (CCR) ook het technische werk uit, en dit naar zeer grote tevredenheid.

Wij zijn voor hun deze carrosserie aan het bouwen, en de afwerking en revisie doen ze in eigen beheer.

Hier de link van het project van een man die ook in hart en nieren een Porsche liefhebber is, en waarschijnlijk de link ook handig voor Porsche liefhebbers in Antwerpen en omstreken. 💡

http://www.porsche-rescue911.be/

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • ongelooflijk knap!!!! net de fotos bekeken op de website en enorm respect voor het vakmanschap!

[quote=”Mushroom” post=85193]+ het is dikwijls makkelijker om achteraf vergiffenis te vragen dan toestemming op voorhand :cool:[/quote]

Klopt als een bus!

Prachtig resultaat bravo

+ het is dikwijls makkelijker om achteraf vergiffenis te vragen dan toestemming op voorhand 😎

eerst vrouwtje laten wrappen met een pelsmantelmotiefje… schijnt soms te helpen… 😀

Anoniem

Prachtig die Gulf kleuren .

Ik speel met het idee om de GT3 te laten wrappen in de Gulf kleuren maar krijg het THUIS niet verkocht .(smiley cry ,cry ,cry )

Wim

Zo, vandaag is de Porsche carrosserie terug naar de eigenaar gegaan.

Hier nog een paar laatste foto’s.

Hier klaar voor vertrek naar den Bels. 😉

Voor degene die de vorderingen van Nicola zelf willen volgen bij de opbouw, even op de link klikken > klikkerdeklik
                    Maar zal misschien hier ook wel foto’s van de vorderingen plaatsen.

Wim

Het spuitwerk doet Timo of Jean.
                      Dus degene wie zijn project het is, spuit hem ook, en dat was in dit geval Jean.

De Aston heeft Timo toen gedaan, en zo komt ieder aan zijn credits. 😉

Anoniem

Wie is de spuitgast van dienst Wim?

prachtig wim die kleuren, wel veel afplakwerk maar mooi gedaan 😉

Wim

Hier een paar foto’s van het spuiten.
                            Auto gaat vandaag in de 2de vernislaag, en gaat dan nog gepolijst worden.

Als dan straks de auto terug naar Nicola gaat, zullen jullie de afbouw via zijn site moeten volgen.
                            Wat mij overigens geen straf lijkt. 😉

Zeer mooi Project Wim!

@gd1
                              : dave’s speedster heeft inderdaad een tijd te koop gestaan in Kokszijde (tevens David’s naamgenoot). Trouwens ook dezelfde die de BTR te koop heeft(had) staan als ik me niet vergis.

Kleine wereld, die Porschewereld 😉

gd1

David,

Ik volg al jáááren wat er in het Porsche(tweedehands) wereldje gebeurt, en een wagen zoals de uwe valt op hé. Heeft ie ook niet jaren geleden in Koksijde gestaan ? Nu, Van Kessel zal er wel heel goed zijn boterham aan verdiend hebben. Trouwens hij heeft die wagen ook aan mij aangeboden, hij dacht waarschijnlijk die domme Belg gaat dat hier wel kopen… weeral Kassa kassa…. 🙂 🙂 . Maar hij was aan’t verkeerde adres 😈 .
                                Feit is dat deze wagen idd nooit meer kan gekeurd worden onder de huidige wetgeving, wat jammer is, want het was idd (in de tijd) een prachtwagen.

@gd1 staat die blauwe der nog ? ik dacht dat die vorig jaar alweer verkocht was…
                                  Bij Vankessel stonden daar vorig jaar idd de restanten van… Die wagen heeft volgens mij meer eigenaars gehad die er niet mee de baan op gingen dan toen hij nog wel reed…
                                  K ben hem nog eens in kortrijk ergens tegen gekomen en ook bij een naamgenoot van mij aan de kust geloof ik, dan bij een bevriend Porschist in het limburgse, dan weer bij Vankessel, en nu uiteindelijk weer bij Vankessel, als ik me niet vergis heeft Vankessel die wagen al 5 keer verkocht 8)

Maar in den beginne was dat een zeer mooie…

Brengt me nu weer aan t denken hoe jij dat weet gd1 en of ik u ken ? Of ben jij misschien die naamgenoot van mij die ook die BTR had staan ?

gd1

@ mc klusky

Ik denk dat die wagen nu bij Van kessel staat. Dat was een toch blauwe hé ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.