Porsche targa ombouw naar Speedster

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Porsche targa ombouw naar Speedster

• Maker
    Discussie

• Wim

Aangezien al meerdere bij ons geweest zijn weten dat wij een Speedster carrosserie aan het bouwen zijn, wil ik nu dan even de link plaatsen met wie we de laatste tijd samen werken.
      Aan Nicola besteden wij (CCR) ook het technische werk uit, en dit naar zeer grote tevredenheid.

Wij zijn voor hun deze carrosserie aan het bouwen, en de afwerking en revisie doen ze in eigen beheer.

Hier de link van het project van een man die ook in hart en nieren een Porsche liefhebber is, en waarschijnlijk de link ook handig voor Porsche liefhebbers in Antwerpen en omstreken. 💡

http://www.porsche-rescue911.be/

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Hoe krijg je die gekeurd hier in Belgie ? of is deze speedster niet voor de belgische wegen ? ik heb namelijk ook ooit een 964 speedster gehad die gebouwd was op basis van een targa, in Belgie verboden tot het verkeer omdat er op het gelijkvormigheidsattest “Targa” stond, zelfs keuring als oldtimer was toen niet mogelijk… heb met veel spijt (gelukkig niet met verlies) de wagen toen naar Duitsland verkocht…

0
        Wim

Die zijn zeldzaam hoor een 993 Speedster.

Maar zal je daar aan houden. 😉

0

ik heb de kas toen bij jullie gezien en wat uitleg van Timo gekregen, het is wel een échte mooi weer wagen hé zonder kap 😈

wordt prachtig daar ben ik zeker van 😉

… de volgende wordt dan een witte 993 speedster met witte wielen hé wim, beloofd ??? 😆 😆 😆

0

super !

0

Dit word een juweeltje 😯

0
                Anoniem

Oh, fluitje van een cent….. 😯 😯 😯 😕
                  Op z’n minst passie!

0
                  Wim

Alles op gebied van onderhoud tot en met revisie toe. 💡

0

‘technisch werk’ zoals onderhoud en dergelijke? Of omvangrijker werken?

0
                    8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.