Porsche Targa Top

Home Forum Zeverhoekje Porsche Targa Top

• Maker
    Discussie
  • Ik zit met een vraag.

Mijn vader heeft vroeger een porsche carrera 911 targa gehad van het jaar 1995. Hij kan ook van ’93 zijn, dat weet ik niet meer zeker.
    Nu vind ik bij de opruiming van de zolder nog een targa dak. De binnenbekleding begint wel een beetje los te komen, maar ik denk dat dat te herstellen is mits kleine kost. Voor de rest is dit dak prima in orde en lekvrij. De buitenkant is niet in leer maar in een een soort din-achtige stof… Geen idee wat het is, maar je ziet het niet veel rijden.
    Aangezien de porsche al jaren weg is zijn we niets met het dak en wil ik het verkopen.
    Heeft iemand een idee hoeveel dit kost en waard is?

Alvast Bedankt,

Dennis

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Wie geinteresseerd is kan de verkoper bereiken .
      Daar het enkel om een verkoop gaat en daar ze geen Porsche meer hebben ze ook niet hier als lid zullen blijven (en dus niet voorstellen) gaat dit draadje op slot .

Ben je zeker van het bouwjaar? In 1995 waren er alleen nog maar glazen Targadaken.

Je mag mij altijd info sturen over het dak, ik rijd met een Targa.

hij dennis

mooi dat je aan de porsche onderdelen en deze forum dekt.

prijs hier voor geen idee.
          maar stel je eens even voor aan de anderen en eventueel een fotootje kan geen kwaad

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.