Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche taxeren
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door bladerunner.
-
MakerDiscussie
-
18 juni 2015 om 17:20
Wie kent er iemand die mijn Porsche 996 GT3 cs naar waarde kan taxeren, verzekering vraagt ernaar.
Ga hem terug inschrijven en wil toch iets van verzekering indien er iets gebeurd.
Liefst in mijn regio. -
MakerDiscussie
-
[quote=”Mikey” post=229110]Moet ik ook dringend eens laten doen, voor aanpassing verzekering want is al geleden van 09/2012[/quote]
Oei Marc, zeker doen want ge gaat verschieten en dan zeker uw verzekeringspolis laten aanpassen. 😕
Moet ik ook dringend eens laten doen, voor aanpassing verzekering want is al geleden van 09/2012
Deze week de Porsche ook nog eens laten taxeren in verband met de verzekeringsdekking.
Ditmaal door Gert Beets: aangename ervaring. De man heeft zeer duidelijk kennis van zaken :up:Vandaag het taxatierapport ontvangen, zowel in digitale als papieren versie.
Zeer verzorgd en gedetailleerd werk :first:
Me happy :happydance:
Ik heb mijn 993 indertijd ook door Gert beets laten taxeren is een man die iets van Porsche afweet prijs was 140 euro is een tijd geleden intussen zijn de Porsche waarden wel de hoogte in gegaan en best de wagen om de 3 jaar te laten taxeren
Ik heb mijn 993 indertijd ook door Gert beets laten taxeren is een man die iets van Porsche afweet prijs was 140 euro is een tijd geleden intussen zijn de Porsche waarden wel de hoogte in gegaan en best de wagen om de 3 jaar te laten taxeren
Hello RoyD,
[hide]Toen ik het Gert Beets heb laten doen kostte het met +/-150€..
Zal natuurlijk afhangen van waar je woont enz.. gezien hij zich moet verplaatsen hé..[/hide]Gr
Denis
Hello RoyD,
[hide]Toen ik het Gert Beets heb laten doen kostte het met +/-150€..
Zal natuurlijk afhangen van waar je woont enz.. gezien hij zich moet verplaatsen hé..[/hide]Gr
Denis
[quote=”deepee” post=209345]verzekeraars zouden idd durven zeggen dat een auto van +20 jaar geen restwaarde meer heeft en hem perte total verklaren.: [/quote]
Dit bedoel ik dus. Heb al ooit een discussie gehad met een verzekeraar die, toen ik mijn garageinhoud extra ging verzekeren, de waarde van mijn geliefde P even ging bepalen aan de hand van wat voor zooi er op Kapaza te koop stond. De fijne man kwam op een bedrag van “maximum een waarde van €3000 ofzo” uit. Ja daaag. 👿
[quote=”deepee” post=209345]verzekeraars zouden idd durven zeggen dat een auto van +20 jaar geen restwaarde meer heeft en hem perte total verklaren.: [/quote]
Dit bedoel ik dus. Heb al ooit een discussie gehad met een verzekeraar die, toen ik mijn garageinhoud extra ging verzekeren, de waarde van mijn geliefde P even ging bepalen aan de hand van wat voor zooi er op Kapaza te koop stond. De fijne man kwam op een bedrag van “maximum een waarde van €3000 ofzo” uit. Ja daaag. 👿
@wes-RS: het gaat er in eerste plaats om welke waarde jij zelf aan je auto hecht. en in 2de plaats is zo’n waardebepaling niet alleen nodig voor een omnium maar ook handig om te hebben in geval van schade door schuld van derden. verzekeraars zouden idd durven zeggen dat een auto van +20 jaar geen restwaarde meer heeft en hem perte total verklaren. maar met een recente taxatie (best van een schatter erkend door BFOV) heb je bewijs in handen van de werkelijke marktwaarde of toch een meer realistische waarde dan wat de experts van de verzekering uit hun nek durven te kletsen.
PS: je auto voltanken helpt tegenwoordig ook om het bedrag van je schatting aan te dikken
@wes-RS: het gaat er in eerste plaats om welke waarde jij zelf aan je auto hecht. en in 2de plaats is zo’n waardebepaling niet alleen nodig voor een omnium maar ook handig om te hebben in geval van schade door schuld van derden. verzekeraars zouden idd durven zeggen dat een auto van +20 jaar geen restwaarde meer heeft en hem perte total verklaren. maar met een recente taxatie (best van een schatter erkend door BFOV) heb je bewijs in handen van de werkelijke marktwaarde of toch een meer realistische waarde dan wat de experts van de verzekering uit hun nek durven te kletsen.
PS: je auto voltanken helpt tegenwoordig ook om het bedrag van je schatting aan te dikken
Ikzelf heb ook een tijd nagedacht om de 924S te laten taxeren.
Je weet nooit als ik hem ooit moest verliezen in een ongeval of brand. *knocks on wood*
Echter ben ik bang dat de taxeerder… 😐 taxeur… :sarcastisch meneer die de taxatie doet :first: mij zegt dat de 924 maar een paar euro waard is. Dan sta ik daar met mijn factuurkes van onderhoud en herstellingen de afgelopen jaren. Investering 0,0. 😕
@Roosenr, bij twijfel op zijn Limburgs praten. Geeeert Beeeets. Klopt altijd!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.