Porsche taxeren

Home Forum Zeverhoekje Porsche taxeren

• Maker
    Discussie
  • Wie kent er iemand die mijn Porsche 996 GT3 cs naar waarde kan taxeren, verzekering vraagt ernaar.
    Ga hem terug inschrijven en wil toch iets van verzekering indien er iets gebeurd.
    Liefst in mijn regio.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Ikzelf heb ook een tijd nagedacht om de 924S te laten taxeren.
      Je weet nooit als ik hem ooit moest verliezen in een ongeval of brand. *knocks on wood*
      Echter ben ik bang dat de taxeerder… 😐 taxeur… :sarcastisch meneer die de taxatie doet :first: mij zegt dat de 924 maar een paar euro waard is. Dan sta ik daar met mijn factuurkes van onderhoud en herstellingen de afgelopen jaren. Investering 0,0. 😕

@Roosenr
      , bij twijfel op zijn Limburgs praten. Geeeert Beeeets. Klopt altijd! :mrgreen:

Ist nu Geert Bets of Gert Beets? 🙂

Heb er nu vrijdag ook een afspraak mee…

Ist nu Geert Bets of Gert Beets? 🙂

Heb er nu vrijdag ook een afspraak mee…

Gisteren is dus mijn GT3 gekeurd door Gert Beets.
            😯 😯 😯 de prijzen die hij noemde 😯 😯 😯
            Ik durf er bijna niet meer mee rijden.

Gisteren is dus mijn GT3 gekeurd door Gert Beets.
              😯 😯 😯 de prijzen die hij noemde 😯 😯 😯
              Ik durf er bijna niet meer mee rijden.

[quote=”Ghost” post=207909]

Ga jij zondag naar Cars & coffe beringen?
                .[/quote]

Ik vrees van niet.

F

Hey Ghost,

Hier ook al in’t verleden door G.Beets laten uitvoeren. Correcte en snelle afhandeling dus dat komt wel goed.

[quote=”icepo” post=207805]Van welke regio ben je?
                    Ik heb mijn 937 laten doen door Eugene lapidaire.
                    Die is van Oud Heverlee.
                    Hij is erkend door BFOV-Marsch.
                    eugene.lapidaire(at)telenet.be[/quote]

Ik ben van Geel en heb Bladerunner zijn tip gevolgd, toch bedankt om mee te denken allen.

[quote=”PDS” post=207804]Best eens vragen of uw makelaar iemand kent. Ze aanvaarden het niet van iedereen.

Misschien bij een OPC eens een waardebepaling op papier laten zetten ?[/quote]

Mijn makelaar zei mij dat ik best iemand zocht met Porsche ervaring.
                      Hij kende niet direct zo iemand.
                      OPC zelf nog niet aan gedacht + zijn nu weg hier uit Geel 🙁

[quote=”bladerunner” post=207902]Goei plan om de P terug te gebruiken, deze mag ook wel eens in mijn carport staan![/quote]

HAHA da juist mijn Fordje heeft daar ook al een gestaan.
                        We moeten sowieso nog eens afspreken, weeral te lang geleden.
                        Ga jij zondag naar Cars & coffe beringen?
                        Ik denk van wel maar wel met de Ford, herinschrijving P is lopende.

hier ook enkele positieve ervaringen met G. Beets gehad..
                          Correcte mens met kennis van zaken vond ik..

Geniet van de Porsche!

Goei plan om de P terug te gebruiken, deze mag ook wel eens in mijn carport staan!

Luc heb net afspraak gemaakt met Gert Beets.
                              Juli komt hij hier langs.
                              Ben benieuwd wat hij gaat zeggen van mijn P.

Hey William, Gert Beets doet dat zeer goed, met mooi taxatierapport en kennis van zaken.

Over ons

Van welke regio ben je?
                                  Ik heb mijn 937 laten doen door Eugene lapidaire.
                                  Die is van Oud Heverlee.
                                  Hij is erkend door BFOV-Marsch.
                                  eugene.lapidaire(at)telenet.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.