porsche te koop 3.2 liter of 964 ?

Home Forum Stel jezelf even voor ! porsche te koop 3.2 liter of 964 ?

• Maker
    Discussie
  • Beste porschisten,

Na heel wat te lezen in het tijdschrift Scene ben ik op het punt gekomen om mij zelf een Porsche aan te schaffen.

wie kent er betrouwbare adressen waar er een oldtimer van het jaar 1987-1988-1989+1990-1991 te koop zijn ?

U kunt mij steeds een mailtje sturen.

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • gelezen in magazine Scene wss zeker, ikzelf heb ook een G50 bak, en schakelt echt wel als boter :happydance: en nee, ben geen janet :up:
      dat er van een G50 bak een pak minder (over gebleven) zijn, maakt ze natuurlijk nog interessanter en leuker :first:

het zal wel een eeuwige discussie blijven tussen 915 en G50 maar het belangrijkste is dat we met een *porsche rijden hé :first:

Wim

Ik ben weer benieuwd wat ze hem verteld hebben over de 915 bak. omdat hij pas vanaf ’87 wilt. 🙄

@Robin
        , succes met de binnenkort verkoop. 😉

Ik ben van plan om binnenkort de 3.2 te verkopen maar dat is er eentje met 915 bak, van ’84. Voor de rest zou ik zeggen: houd continu een oogje open richting de 2dehands sites 😉

Welkom op het *porsche forum :drink: succes bij het zoeken

welkom yves,
              meestal werkt dit forum ietsje anders. de modellen die je zoekt zijn nogal schaars. er zijn maar weinig betaalbare adressen waar je zo kan gaan shoppen. je moet dus de volledige markt constant scannen en er de voor jou ideale snel uitpikken zodra er eentje te koop komt. maar ook vóór je koopt enige zekerheid inbouwen tegen verborgen gebreken.
              als je zelf onbeslagen op het ijs komt om de optische/technische staat van een voertuig correct in te schatten, dan kan je hier een linkje naar de auto plaatsen en er de mening van anderen over vragen.
              je zal verbaasd zijn hoeveel kennis er hier rondhangt over de diverse gangbare modellen. als je al een tijdje meeleest, dan heb je mss het recente verhaal nog meegepikt over de aankoop van een cabrio uit een bouwjaar toen porsche zelf deze nog niet van de band liet rollen.
              maar laat je hierdoor vooral niet afschrikken. het is goed je dromen na te jagen, want een man zonder dromen heeft geen toekomst.

welkom
                op het forum
                succes met je zoektocht
                :drink:

Wim

Welkom Yves op het forum en succes met de zoektocht naar jouw Porsche. :up:

En als ik het goed heb is het een 3.2 met G50 bak. :popcorn:

Maar voor zulke dingen (adressen) doen we dat hier open en niet via PB. 😉

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.