Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Porsche tegen verlichtingspaal in Aalbeke
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door Mart WTL.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Je weet nooit precies wat er is gebeurd, maaruh inderdaad bij Nat wegdek, kom ik zelf met de P niet boven de 100 km/u, vaak iets minder nog…is niet tof…maar is niet anders …is ie gewoon niet voor gemaakt als je hele afstelling en banden op voornamelijk droog gericht zijn. Heel erg pijnlijk om te zien die foto en bijzonder ellendig voor de familie en vriendenkring.
2 of 4 maakt niets uit.
Je moet je grenzen kennen.
Tot het uiterste gaan op de openbare weg bij nat weer is niet verstandig.
Ook niet met een Porsche.
Waarmee ik niet wil beweren dat deze man te hard gereden heeft.
Ongeluk zit in een klein hoekje.daarom dat ik alleen met een c4 wil rijden, achterwielaandrijving in de regen zie ik echt niet zitten. blijft erg voor deze chauffeur natuurlijk.
[quote=”cabrio wim” post=158583]Inderdaad erg triestig, maar zoals ik al dikwijs schreef is een Porsche niet de makkelijkste auto met slecht/nat wegdek.
[b]
Ik denk dat de meeste met een Porsche niet eens weten wat hij kan en hoe hij reageert[/b].
Daarom deed ik bij al mijn auto’s met veel vermogen altijd een rijtest/vaardigheid en slipcursus om de auto te leren kennen. :idea:[/quote]+1
Inderdaad erg triestig, maar zoals ik al dikwijs schreef is een Porsche niet de makkelijkste auto met slecht/nat wegdek.
Ik denk dat de meeste met een Porsche niet eens weten wat hij kan en hoe hij reageert.
Daarom deed ik bij al mijn auto’s met veel vermogen altijd een rijtest/vaardigheid en slipcursus om de auto te leren kennen. 💡[quote=”cabrio wim” post=158567]Te hard gereden……..simpel. :idea:[/quote]
Zou je wel denken, heel errruuug triest!
Dit is inderdaad niet tegen 120 gebeurd. 😕
We rijden allemaal wel eens te snel maar met regen toch best maar wat inhouden.
Een sportwagen hebben maakt ons niet direct Senna. 🙄Veel sterkte aan de familie.
shit…gevaarlijk stukske baan ,passeer daar veel… damned!
Hoe is dit kunnen gebeuren…?het zou om nederlandse wagen gaan,collega van oop werk heeft zien gebeuren,moet serieus klap geweest zijn 😯
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.