Porsche the heritage@autoworld brussel

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche the heritage@autoworld brussel

• Maker
    Discussie
  • Samen met mijn zoon eens een bezoekje gebracht aan het automuseum in brussel.
    Bij deze enkele foto’s

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Leuk overzicht !
      Bij de watergekoelde Porsche’s stond een forumlid zijn Porsche :applaus:

samenvattende video

[video width=425 height=344 type=youtube]CeBBCinH4oU[/video]

kdenk da k nog ns terugga…

Ben inderdaad ook lid. Afwachten of mijne shark dit jaar nog ga rijden, al vermoed ik van wel 😀
            Klaat het u weten als ik ne co-driver nodig heb :driver:

[quote=”Igordiver” post=155436]Dan hebben we mekaar gisteren voorbij gelopen. Was er ook maar niet met de PCC (zal toch is aan een evenement moeten meedoen.)
              Hier wat foto’s.[/quote]

Ha das spijtig ‘k had graag eens kennis gemaakt met U, ben jij ook lid van de Porsche classic Club ?
              Ik kan ook nog niet mee met de uitstapjes van de club, dan moet eerst de *porsche af zijn en dat zal nog wel een poosje duren ! maar mocht jij deelnemen en je zoek nog een co piloot, dan ben ik daar wel voor te vinden hoor

Ik ben zaterdag geweest , ben blij dat ik rond 12 uur aankwam , om 14 uur stond er een lange rij aan de inkom. Der stond op de parking ne mooie witte 911 ( ‘ 67-70 ?) . Iemand van hier ?
                Gr. Marc

Ben er in m’n eerste jaar 928 lid van geweest.

(Eene aan de zijkant), maar zeker geen transaxles in de opstelling!! jaja de 928 is een super transaxle !! Meld je maar aan bij TACB !

stond nen 928. Ni vergeten dat dat ook nen transaxale is… :mrgreen:

:bounce: Geen 944 of andere Transaxles!,.. klopt, allemaal opgekocht door onze TACB- leden !!

J

Ben dit weekend ook geweest.
                          Teveel fotos genomen om allemaal hier te zetten.

Attachments:
                          • IMG_4874.JPG
                          • IMG_4872.JPG
                          • IMG_4877.JPG
                          • IMG_4883.JPG
                          • IMG_4839.JPG
                          • IMG_4953.JPG
                          • IMG_4968.JPG

[quote=”raychem” post=152939]@ Dirk I,

Met een beetje plak en knipwerk moet die 996 toch verwijderd kunnen worden :happy: :happy: :happy:[/quote]

Dan loopt het water er uit… :mrgreen:

Gisteren ook met m’n jongste dochter langsgeweest. Mooie collectie!

Dan hebben we mekaar gisteren voorbij gelopen. Was er ook maar niet met de PCC (zal toch is aan een evenement moeten meedoen.)
                                Hier wat foto’s.

Vandaag ook geweest in combinatie met nieuwjaars receptie Porsche classic Club, ja het was de moeite waard om zoveel Porsche modellen te zien, alleen was ik een beetje teleurgesteld dat er geen 944 aanwezig was……
                                  DSC002091.JPG

DSC002281.JPG

DSC00224.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.