Porsche tractor

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche tractor

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik heb deze week gereden met een porsche tractor. Onze kinderen vonden dit de max.

Daarmee hebben wij besloten op zoek te gaan naar een rode porsche tractor in goede staat.

Als jullie mij hiermee verder kunnen helpen, let me know…

THANKS
    Fred

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Duitsland is duur. In Nederland vind je er veel goedkopere. Minstens 1 iemand (NL) adverteert regelmatig op Kapaza en tweedehands.be;

Weet wel dat je een Nederlandse klassieke landbouw trekker nooit zal kunnen inschrijven voor de weg bij ons. Idem dito met veel Allgaier Porsche te koop bij ons. Er schijnen ook nogal wat slimmekes te bestaan die het risico nemen op de baan te komen met de papieren van een andere trekker. Bij een oppervlakkige controle zien ze dat niet, er staat echt bijna niets ingevuld op het typeplaatje, soms zelfs geen jaartal. Die papieren stellen ook niet veel voor, een antiek langwerpig boekje met in handschrift de gegevens van de eerste eigenaar.

Sommige onderdelen worden nog nieuw gemaakt, bijv. spatborden en zitjes, andere niet, bijv. de motorkap. Een landbouwtrekker is ook een gevaarlijk speelgoed. Meestal is de (Fritzmeier?)cabine verdwenen, maar de steunen blijven als rolbeugel.

SchlepperfreundeWDFotosfürFahrzeugvorstellung024WilliSchmittaufseinemAllgaier.jpg

Besluit/ een gouden raad van tante Kaat: beslis eerst of je er mee wil rijden op de openbare weg. Zo niet, heb je nog keuze o.a. op kapaza en 2e hands en hier .

(edit: op Kapaza hebben er blijkbaar een paar :censored: een goudader ontdekt met Duitse prijzen voor Nederlandse trekkers. Die kunnen nog lang wachten. Een niet-zeldzame AP zonder papieren is imo hoogstens 5k waard in hele goede werkende staat.)

Op mobile staan er verschillende bvb: Rode Porsche Tractor

Oei, verkeerde link 😳 8)
        Klik HIER anders eens…

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.