Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
      Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
      Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
      Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
      2 : Zipper
      3 : John.Beton (M)
      4 : Zimmerman (M)
      5 : Carbonman (M)
      6 : Gette (V)
      7 : Benny996 (M)
      8 : Bart Funny
      9 : Sleepy (V)
      10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 147)
      • [quote=”john.beton.” post=129937][quote=”zimmermann” post=129935]is toch goed materiaal dat Koen gebruikt , er zijn foto’s waar ik +250 hem passeer ! :happydance: :driver:[/quote]

:happy: hij had al op het knopje geduwd bij de 3de wagen voor jou en was net op tijd :happy:[/quote]

Idd een Canon D350
        ouder toestel , maar nog steeds goed in orde . ik ben aan het overleggen om misschien een vervanger te nemen .
        De fotootjes van rijdende wagens heeft Magda genomen . ikzelf was aan het :driver: en zij kent mijn toestel niet dus jullie hebben geluk gehad 😈
        iedereen bedankt voor de complimentjes en de anderen ook bedankt voor de genomen fotootjes :up:

Hier de link naar nog wat fotokes van een prachtige dag :driver:

Hierbij de link naar mijn foto’s

Bedankt voor de foto’s Koen . :applaus:

[quote=”zimmermann” post=129939]@ John , heb je de nr plaat al ontvangen ? :drink:[/quote]
                ik denk morgen en de schroefjes liggen klaar.

@ John , heb je de nr plaat al ontvangen ? :drink:

[quote=”zimmermann” post=129935]is toch goed materiaal dat Koen gebruikt , er zijn foto’s waar ik +250 hem passeer ! :happydance: :driver:[/quote]

:happy: hij had al op het knopje geduwd bij de 3de wagen voor jou en was net op tijd :happy:

[quote=”Mushroom” post=129934]Het principe is alsvolgt:
                      De foto’s worden automatisch geresized om de leesbaarheid van het forum in stand te houden. Sommige mensen zouden hier foto’s van 20mb uploaden (met de beste bedoelingen) maar dan is de lay-out van het forum volledig naar de botten + mensen die het forum via een GSM oid via 3G bekijken zijn dan wel even zoet, begrijp je? 😉
                      Als iemand een foto ziet van zijn wagen kan hij altijd de poster van die foto contacteren om ‘m full size naar hem door te sturen :up:[/quote]
                      ok Thanks :respect2:
                      off topic maar als je een broertje zoek :Hier 😆
                      of iemand een projectje wilt.

is toch goed materiaal dat Koen gebruikt , er zijn foto’s waar ik +250 hem passeer ! :happydance: :driver:

Het principe is alsvolgt:
                          De foto’s worden automatisch geresized om de leesbaarheid van het forum in stand te houden. Sommige mensen zouden hier foto’s van 20mb uploaden (met de beste bedoelingen) maar dan is de lay-out van het forum volledig naar de botten + mensen die het forum via een GSM oid via 3G bekijken zijn dan wel even zoet, begrijp je? 😉
                          Als iemand een foto ziet van zijn wagen kan hij altijd de poster van die foto contacteren om ‘m full size naar hem door te sturen :up:

[quote=”WES-RS” post=129929]Bij mijn weten gebruikt Koen hetzelfde toestel als ik: Een Canon EOS 350D.
                            Of hij moet ondertussen van toestel veranderd zijn, dat weet ik niet…[/quote]
                            thanks.
                            moet ook dringend eens gaan kijken voor een nieuw toestel.
                            maar vindt het wel jammer als je hier op het forum een foto invoegt dat de kwaliteit flink verloren gaat. :what: 😆

Bij mijn weten gebruikt Koen hetzelfde toestel als ik: Een Canon EOS 350D.
                              Of hij moet ondertussen van toestel veranderd zijn, dat weet ik niet…

@koen: zeer mooie foto’s :applaus: (welk fototoestel gebruik jij ? )
                                jammer van je pech, ik hoop dat het gaat mee vallen en je er weer vlug zult bijzijn. :hail: :hail: 😉

Toch maar efkens langs “Hans Anders”, of zit hij niet bij jullie in het zuiden :coolness:

Ik heb je wagen niet gespot tussen al dat Porschegeweld blijkbaar .
                                    anders was ik je zeker even gaan zoeken :up:
                                    Maar in Bst heb ik er wel meerdere van gemaakt 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.