Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
      Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
      Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
      Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
      2 : Zipper
      3 : John.Beton (M)
      4 : Zimmerman (M)
      5 : Carbonman (M)
      6 : Gette (V)
      7 : Benny996 (M)
      8 : Bart Funny
      9 : Sleepy (V)
      10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 147)
      • @ Rufie,Thx voor de mooie foto’s , zo toch een beetje de sfeer kunnen opsnuiven van uit mn zetel…
        kon er helaas niet bijzijn vandaag.
        mvg Mario :applaus:

toffe bende en een weerzien van bekende gezichten
          Ik zit hier met een rode kop door de verraderlijke zon
          Toch effentjes de 290 aangetikt op de autobahn :driver:
          Een meer dan geslaagde dag 😛

Ziezo, ook terug van Dinslaken.
            Mooi materiaal gezien, alleen vind ik het ieder jaar toch beetje zelfde.
            Er gebeurt eigenlijk niet zoveel, behalve Sleepy in actie :-). Proficiat !
            Volgend jaar maar eens overslaan.

Foto’s staan op mijn pagina : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Greets,
            Rufie.

Amai wa een volk met dikke Porsches en amai mijne rood gebakken kop 😳

Grote bende en weer wat nuuf volk leren kennen, Dinslaken was weer top !

Omdat de camera HD is duurt het nog even , de filmpjes staan op dit moment te uploaden op youtube

Twas tof mannen, heb me geamuseerd. Spijtig dat ik den beker niet mee naar huis kreeg, allé toch niet de juiste, dien Duits heeft mijn deelname gesaboteerd 😛

Ik heb wel een hoop toffe reacties gekregen achteraf van random mensen uit het publiek. Ene heeft me zelfs een cola’tje getrakteerd 😀

Ik ga die pijp er toch afhalen zenne, misschien zet ik hem er terug op voor volgend jaar 😀

Nu ga ik eerst op zoek naar een iets geciviliseerder modelletje 129,4 dB is er echt ver over 😆

Ben benieuwd naar de foto’s en filmpjes :up:

Bij de grens in venlo zelf kan je niet stoppen , wel bij het gulf tankstation vlak ervoor :salut: ben er ook om 10uur vanaf stein/maasmechelen

Beetje aan het poetsen zo te zien 😆

tot morgen allemaal en zorg dat we aan Venlo wat plaats hebben :driver:

@Gijsbeer,ik zal met daily zijn :think: want de P vind ik nogni echt klaar om in Dinslaken op het terrein te staa 😉

@Anthony
                        S,als ge ni colonne kunt of wilt rijden dan moet je ni samen in groep rijden :loser:
                        Jij hebt mischien je rijbewijs ni nodig om je vrouw en kinderen eten te geven,ik wel en als ge met zo ne hoop ergens naartoe rijd moet je met iedereen rekening houden,vraag maar aan gette,wij hebben vroeger met jaren aan 1 stuk naar meetings gereden met ne hoop wagens,en nooit last :coolness:
                        Maar ik ga mij morgen wel uitleven ALLEEN met de daily als ik op de autobahn zijn met mijn klein mazoutstoof :salut: maardan rij ik ni in groep :happydance:

9.15 aan de Gulf zal ik halen, Q8 misschien niet, zullen we morgen wel zien hé 😀

Irish Grey, ge zult me wel horen :p morgenvroeg de buren wakkermaken, mwuhahahahahaaaaa!!

Hey Koen… I spotted you in the wild 😀 😀 😀

op 2:13
                          [video width=425 height=344 type=youtube]BM1X2Td9VvE[/video]

geniet er van morgen mannen :drink:

Vermits het “dag vd arbeid” is ga ik werken :engeltje: , mijn vrouw ambeteren zal niet lukken want die ligt al plat van de chemo :puke:

Sleepy,
                              misschien nog tijd voor een bakkie koffie… Jij moest toch meerijden met ons, 130/u in tweede en in de buurt blijven hé! Kwestie van onderweg wat muziek te hebben, want de radio staat toch nooit op. Dus jij komt met de fiets ? :-)))))))

Tot morgen!

ik ben er morgen niet maar geniet van een leuke dag.
                                ik zie jullie wel op 8 mei aan KRC Genk.
                                foooooooooooootoooo’ssssss wil ik wel zien :respect2:

bwaaa, 8u?! Ik wou opstaan om 8u, ‘t is pas om 9:15 in Retie en om 10u in Venlo hé, of ben ik verkeerd? Als ge om 8u in Ranst vertrekt kunde met de fiets 10u in Venlo halen 😛

de mensen die van of langs Antwerpen komen, om 08.00u vertrekken wij vanaf de Q8 parking in Ranst, zelfde plaats als voor Best. Iedereen welkom!! :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.