Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
      Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
      Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
      Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
      2 : Zipper
      3 : John.Beton (M)
      4 : Zimmerman (M)
      5 : Carbonman (M)
      6 : Gette (V)
      7 : Benny996 (M)
      8 : Bart Funny
      9 : Sleepy (V)
      10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 147)
      • Tot woensdag Koentje !

De P staat sinds gisteren te blinken in de garage en is er klaar voor .
          enkel woensdagmorgen nog even stoppen om bij te tanken , anders haal ik het niet (staan al 500km op van twee weken geleden)

Ik verheug me er al weer enorm op .
          Voorlopige stand is 17°c en droog .
          Daar ben ik al tevreden mee .

[quote=”Jefferson” post=129434]@john.beton: in Genk (Slingerweg) kan je dagelijks terecht bij de Douane voor het invoeren van een voertuig.[/quote]
            ingevoerd is hij via Zeebrugge.
            maar voor een plaataanvraag heb ik iemand van de douane nodig bij div.
            de wagen is gekeurd vandaag maar de plaat zal ik helaas niet op tijd thuis hebben om woensdag met de P mee te rijden. :bounce:

@snoer:
              Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. :drink:

Keep up the good speed!
              Voor mij is dat classic speed. Ik volg de Gette volledig. :hail: Aanpassen aan groep en omstandigheden.

William, een wekgemeende sorry aan Anne, we hadden van tevoren misschien moeten afspreken hoe hard we zouden terugrijden.

@john.beton: in Genk (Slingerweg) kan je dagelijks terecht bij de Douane voor het invoeren van een voertuig.

Nog iemand uit het Gentse ?
                  Even treintje opstarten voor de deelnemers uit Oost en West-Vlaanderen.

Plaats van de afspraak : parking benzinestation Kalken E17.
                  Time : 08u vertrekken

1. Rufie
                  2. DBlackE

We zullen elkaar dan wel zien aan eerste grensovergang (gulf station).
                    Anders zeker om 10.00 uur in Venlo.
                    Mochten we elkaar passeren onderweg, even teken doen (duim omhoog). Dan aanpikken zeker :driver:
                    Tot woensdag :up:

Ik volg u volledig ❗

Ik rij wel met een Porsche, maar dat wil niet zeggen dat ik continue 225 moet rijden.

Definiëer Classic Speed? Voor mij liggen de snelheden als volgt: België 120 – 130, Nederland 130 – 140, Duitsland 150 – 160 (tenzij beperkingen op de weg geldig zijn)

Dit is wat ik maximum wil rijden hé, de minima liggen rond 100 – 110… ik wil niet voorbijgestoken worden door ne camion… das gewoon FAUT

Als iedereen zou proberen om een constante snelheid aan te houden zouden er al verschillende problemen minder zijn. Maar als er dan een paar zijn, die het leuk vinden om een gat te laten vallen en dan het toe te knallen….tja 🙄

Er was daar iemand bij met een oude 912, die mens bolde mee van in Ranst, kan je dan verwachten dat we daar een streep van 295 AVS gaan trekken in de hoop dat hij gaat volgen of wa ?

Dat is de reden dat ik woensdag wel alleen naar Dinslaken ga rijden, indien er nog mensen zijn die tegen “Classic Speed” naar ginds willen meerijden, laat het mij weten. Ik durf te wedden dat ik daar geen 5 minuten na de rappe mannekes toe kom 😛

[quote=”AnthonyS” post=129354]Beste P-liefhebbers,

2 weken geleden naar de meeting in Einhoven en vandaag naar Porsche Scene geweest.
                            Op de 2 meetings is er met verschillende mensen op de punten Kalken, Ranst… Afgesproken.
                            Allemaal goed en wel, super om in kolomme te rijden maar…
                            Wat mij – en waarschijnlijk ook andere rijders – een beetje ambetant maakt is het slakkegangetje (110km/u) waarop er gereden wordt.
                            Begrijp ik helemaal niets van.
                            Is het van niet kunnen? Willen? Mogen? …[/quote]

De terugrit was veel beter…… 😀
                            Ook de rit van de kust naar Ranst was ook veel beter…..

Ik, Anthony en Snoer zijn gemotiveerd :driver:

[quote=”john.beton.” post=129382]zou ook kunnen maar ga toch nog alles proberen.
                              allee met een the new ford focus eco dan zal ik wel op zijn staartje mogen duwen :happy:
                              DIV Rue Tahon 59, 6041 Charleroi (Gosselies)is er namiddag nog iemand van de douane. :think:[/quote]

Hopelijk lukt het nog.
                              Anders moet jij misschien aan classic speed door Dland met uw nieuwe Focus eco :happy:

zou ook kunnen maar ga toch nog alles proberen.
                                allee met een the new ford focus eco dan zal ik wel op zijn staartje mogen duwen :happy:
                                DIV Rue Tahon 59, 6041 Charleroi (Gosselies)is er namiddag nog iemand van de douane. :think:

[quote=”john.beton.” post=129377]:bounce:
                                  ik zal er niet bij zijn.
                                  johan gaat pas namiddag naar de keuring en omdat het een ingevoerde wagen is gaat een online aanvraag tot inschrijving ook niet.
                                  douane was enkel in de voormiddag in alken aanwezig.
                                  ruzie :what:[/quote]

Rij dan met de DD mee, kan toch ook.

[quote=”coco turbo ” post=129327]Zijn er mensen van turnhout of Kempen die hier naar toe gaan met porsche[/quote]

COCO als het het volledige draadje doorlees kan je zien dat ik met enkele andere samen kom aan de grensovergang E34 Bladel België Nederland.
                                    Vertrek daar ten laatste om 9u15, moeten om 10u in Venlo zijn.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.