Porsche Tunnel Challenge Amsterdam – April 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Tunnel Challenge Amsterdam – April 2011

• Maker
    Discussie
  • .. op ‘n vrijdagavond in April 2011 hebben wij de Porsche Tunnel Challenge Amsterdam in de agenda gezet 😉

Inschrijving is gesloten – we zitten al boven de max. van 75 Porsches 😳

Ik denk dat iedereen nu wel zo`n beetje bekend is met dit fenomeen en zal zonder`n lange verhaal te schrijven hieronder aangeven hoe je je aan kunt melden:

Aanmelden voor deelname is mogelijk door een mailtje te sturen naar tunnelchallenge @ Gmail.com, met vermelding van naam, forumnaam, mobiele tel.nummer, keteken en type Porsche waarmee je mee gaat doen.

Als onderwerp vermelden LTP-Amsterdam 2011 ❗

Je krijgt `n automatisch antwoord op je aanmelding.

Exacte info m.b.t. tijd en plaats, alsmede het roadbook wordt in de week voor LTP per E-mail verzonden.

Deelname aan de Amsterdamse Editie is geheel gratis – je krijgt dan ook niks anders dan `n roadbook per E-mail toegestuurd.

Mocht je `n hotel overnachting willen in Amsterdam – dan kunnen wij daar bij assisteren.

[size=2]De aanvangstijd zal tussen 20:30en 21:00 zijn.
    De eindlocatie zal 2,5 a 3 uur later in zicht komen – hier kunnen jullie op eigen rekening iets te eten of te drinken krijgen.[/size]

http://www.targapassaggio.com

Of Google & Youtube even op Porsche Tunnel Challenge om in de juiste stemming te komen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • heb ze net ontvangen

SL33PY schrijft:

kijk wel uit naar de editie in brussel, ben al een beetje aan het aftellen

Betalings Info in je mailbox 😉

911_NL schrijft:

Enne .. NICE PICS, Koen ❗

Graag gedaan 😉

kijk wel uit naar de editie in brussel, ben al een beetje aan het aftellen

BC911 schrijft:

OK ik begrijp wel enigszins dat ze alert zijn voor dergelijke organisaties

Na ZES jaar – zijn ze nu in ene geïnteresseerd 🙄

Alleen voor de Brusselse Tunnel Challenge hebben we overleg met het bestuur van de stad – voor NL “AMS” en “RTD” hebben we dat nog nooit gedaan – en achten dat ook niet noodzakelijk.

Rally Touristique hoef je namelijk niet te (ver)melden 8)

Enne .. NICE PICS, Koen ❗

OK ik begrijp wel enigszins dat ze alert zijn voor dergelijke organisaties (vermoed dat het ook niet officiëel geregeld was), maar de vraag blijft of je dan met zo’n machtsvertoon moet optreden …. 😕 Is hier in België geen bank volgens wie “praten helpt” ;-). Zag er trouwens wel een mooie groep uit. Drukke dagen voor porschend Nederland, er staan heel wat wagens bij die ik vandaag gezien heb in Oosthout.

Met een 75 tal Porsche-eigenaars werd er afgesproken om nog eens een tunnelrun in Amsterdam te houden . Om 20u werd afgesproken op een verzamelplek om vandaaruit een uitgestippelde route in drie delen te rijden .
                  Dat niet iedereen er zo gelukkig mee is mag blijken uit de foto’s .
                  De politie was alom vertegenwoordigd en sloot het parkeerterrein hermetisch af met vier annoniemen voertuigen . Hopen strepenwagens , strepenmoto’s (volgens de agenten zelfs een helicopter) en hopen gele jasjes en agenten in burger overmanden de parkeerplaats .
                  Alle voertuigen werden gecontroleerd , eigenaars moesten het rijbewijs afgeven dat gecontroleerd werd en elk voertuig werd gescand .
                  Toen ze na een half uur niemand iets konden maken en niets konden vinden lieten ze ons gaan .
                  Wel in rallystijl . Eén voor één met tussenpauzen van een halve minuut lieten de agenten de wagens op de weg zodat we niet in groep konden rijden , wat natuurlijk net het leuke is . Het is beter met meerdere Porsches samen door de tunnels te rijden dan individueel .
                  Verschillende wagens werden gevolgd en hier en daar zagen we nog motoragenten , doch iedereen hield zich correct aan de snelheden en het werd saai voor hun .
                  Bij de eerste stopplaats was er van het politiegeweld niemand meer te zien en na een korte break en drankje vertrokken we wel in groep . Ook na de tweede stopplaats . Dat waren natuurlijk de heerlijek momenten die we wilden en war iedereen enorm van genoten heeft .
                  Ik heb enkel fotootjes van de vertrekplaats daar van het rijden ik te druk bezig was met het genieten en sturen .

Mijn gemaakte fotootjes kunnen jullie HIER bekijken .

Enkele teasers

Da donker vond ikzelf zeker niet erg .
                    Al was het weer en de blauwe lucht in Brussel wel de max natuurlijk .
                    En niet vergeten de eindlocatie .
                    Mijn vriendin vond ook dat de gezelligheid in Brussel veel voelbaarder was dan in Amsterdam .
                    Het zal aan de Belgen liggen zeker 😈

Hieronder het verslagje .

911-lover schrijft:

Persoonlijk vonden wij Brussel ietsje beter . Daar waren meer tunnels .

En was het niet zo donker 😉

Verslagje en foto’s komen later .
                        Het was gisterenavond weer een geweldige ervaring .
                        Zelfs voor de zeer apparte start die je geregeld had 😈

Ik kan helaas niet op mijn website inloggen daar in de week mijn computer gecrasht is , en ik de inloglink kwijt ben .

Maar komt in orde . Mijn webbouwer is ale en mailtje gestuurd dus ik wacht op antwoord .

Olaf en Leoh , thx voor de te gekke avond .
                        Persoonlijk vonden wij Brussel ietsje beter . Daar waren meer tunnels .

Waar blijven de foto’s ❓ 😉

Thx Olaf
                            Het roadbook is idd aangekomen .
                            Nog afprinten en dan zijn we er klaar voor .
                            We hebben er weer zin in .
                            Tot Vrijdag 😉

911-lover schrijft:

Edit : Ik zie net aan het begin van het draadje dat het volboekt is . Moest er iemand afmelden zijn we graag vervanger .

Als het goed is heb je (net als de anderen) het roadbook inmiddels mogen ontvangen ➡ roadbook = deelname 😉

Ja , als het gratis is springen de Nederlanders erop hé 😈 😉

Zet ons ook maar op de lijst voor amsterdam Olaf (als er nog plaats is) .
                                Wij kunnen erbij zijn 8)

Edit : Ik zie net aan het begin van het draadje dat het volboekt is . Moest er iemand afmelden zijn we graag vervanger .

911-lover schrijft:

in Rotterdam in April .
                                  Ik zie geen datum.

Rotterdam is in September (twee)
                                  Amsterdam is in April (acht)

Graag over de verdere vragen of opmerkingen over Brussel in het BXL draadje plaatsen ➡ dan komt dat ook weer onder de aandacht 8)

16 Equipes voor BXL op dit moment van schrijven … 75 Equipes voor AMS … maar daar vragen we dan ook geen geld voor 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.