Porsche Tunnel Challenge Amsterdam – April 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Tunnel Challenge Amsterdam – April 2011

• Maker
    Discussie
  • .. op ‘n vrijdagavond in April 2011 hebben wij de Porsche Tunnel Challenge Amsterdam in de agenda gezet 😉

Inschrijving is gesloten – we zitten al boven de max. van 75 Porsches 😳

Ik denk dat iedereen nu wel zo`n beetje bekend is met dit fenomeen en zal zonder`n lange verhaal te schrijven hieronder aangeven hoe je je aan kunt melden:

Aanmelden voor deelname is mogelijk door een mailtje te sturen naar tunnelchallenge @ Gmail.com, met vermelding van naam, forumnaam, mobiele tel.nummer, keteken en type Porsche waarmee je mee gaat doen.

Als onderwerp vermelden LTP-Amsterdam 2011 ❗

Je krijgt `n automatisch antwoord op je aanmelding.

Exacte info m.b.t. tijd en plaats, alsmede het roadbook wordt in de week voor LTP per E-mail verzonden.

Deelname aan de Amsterdamse Editie is geheel gratis – je krijgt dan ook niks anders dan `n roadbook per E-mail toegestuurd.

Mocht je `n hotel overnachting willen in Amsterdam – dan kunnen wij daar bij assisteren.

[size=2]De aanvangstijd zal tussen 20:30en 21:00 zijn.
    De eindlocatie zal 2,5 a 3 uur later in zicht komen – hier kunnen jullie op eigen rekening iets te eten of te drinken krijgen.[/size]

http://www.targapassaggio.com

Of Google & Youtube even op Porsche Tunnel Challenge om in de juiste stemming te komen 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
    • Ik bedoel de aangehaalde Challenge in Rotterdam in April .
      Ik zie geen datum.

Anoniem

911-lover schrijft:

Kan je me nog eens de juiste datum doorgeven ? (vind die niet in het draadje of heb eroverheen gelezen)
        Daar we momenteel aan het “rentenieren” zijn kunnen we misschien wel komen 😉

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=30851&p=828891&hilit=brussel#p828891

Even bij onze buren gaan kijken.
        Ik bedoelde deze middag ook al de tunnelrun in Brussel, was te snel en had niet gezien dat deze draad over A’dam ging 😳

Anoniem

Is op 19 Juni.

@ Joebar, in welke regio woon jij ❓
          Misschien elkaar eens opzoeken om een ritje te doen.

Kan je me nog eens de juiste datum doorgeven ? (vind die niet in het draadje of heb eroverheen gelezen)
            Daar we momenteel aan het “rentenieren” zijn kunnen we misschien wel komen 😉

kwijl,
              geef anders eens een seintje op voorhand voor je door een tunnel rijdt 🙂 dan kom ik luisteren 🙂

Anoniem

Ik ga mij zeker inschrijven, eerst wel de gegevens terug vinden 😕

Ik kan niet wachten om mijn Porsche aan iedereen te laten horen.
                Ben van de week naar CCR in Hulst gereden via Kennedy tunnel.
                70 km/h in ‘1’ wat een sound, die turbo maakt meer herrie dan die van een vrachtwagen 😯 Kreeg wel wat duimpjes te zien van andere bestuurders 🙂

.. even ‘n mailtje met je persoons- en auto- gegevens naar tunnelchallenge @ gmail dot com en je komt dan vanzelf op de mailing list 😉

wil dit ook wel eens meemaken

De 19de … staat in de tweede mailing … want op de 12de is er iets op Le Mans te doen .. 😯

SL33PY schrijft:

ik heb zo een vermoeden dat de thread voor Brussel veel succes zal hebben 🙂

Als het die datum is die gepland is volgens de mailing kunnen wij er niet bij zijn 😥

ik deel dat vermoeden 🙂

ik heb zo een vermoeden dat de thread voor Brussel veel succes zal hebben 🙂

Als het goed is hebben de recidivisten eerder al ‘n E-mail ontvangen vanuit het Tunnelchallenge account met alle data voor dit jaar 😉

+1

En als de datum voor ons uitkomt willen we er ook weer bij zijn .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.