Porsche Tunnel Challenge Amsterdam – April 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Tunnel Challenge Amsterdam – April 2011

• Maker
    Discussie
  • .. op ‘n vrijdagavond in April 2011 hebben wij de Porsche Tunnel Challenge Amsterdam in de agenda gezet 😉

Inschrijving is gesloten – we zitten al boven de max. van 75 Porsches 😳

Ik denk dat iedereen nu wel zo`n beetje bekend is met dit fenomeen en zal zonder`n lange verhaal te schrijven hieronder aangeven hoe je je aan kunt melden:

Aanmelden voor deelname is mogelijk door een mailtje te sturen naar tunnelchallenge @ Gmail.com, met vermelding van naam, forumnaam, mobiele tel.nummer, keteken en type Porsche waarmee je mee gaat doen.

Als onderwerp vermelden LTP-Amsterdam 2011 ❗

Je krijgt `n automatisch antwoord op je aanmelding.

Exacte info m.b.t. tijd en plaats, alsmede het roadbook wordt in de week voor LTP per E-mail verzonden.

Deelname aan de Amsterdamse Editie is geheel gratis – je krijgt dan ook niks anders dan `n roadbook per E-mail toegestuurd.

Mocht je `n hotel overnachting willen in Amsterdam – dan kunnen wij daar bij assisteren.

[size=2]De aanvangstijd zal tussen 20:30en 21:00 zijn.
    De eindlocatie zal 2,5 a 3 uur later in zicht komen – hier kunnen jullie op eigen rekening iets te eten of te drinken krijgen.[/size]

http://www.targapassaggio.com

Of Google & Youtube even op Porsche Tunnel Challenge om in de juiste stemming te komen 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
    • Kijk, Kijk .. dat zijn er al twee 😀

Same here, Brussel is een must attend, ik heb het al in de kalender gemarkeerd

Anoniem

Ik ga zeker inschrijven 😀

vawilliam2003 schrijft:

… als ik uit mijn bed geraak 😀

Je kan ook in 1 keer door ❗ 😉

Amsterdam is definitief vol!

Inschrijfperiode voor Brussel begint met ongeveer ‘n maand ➡ tegen die tijd open ik hier wel (weer) ‘n nieuw topic 8)

Anoniem

Dag na mijn verjaardag 😀
              Dan ga ik komen als ik uit mijn bed geraak 😀

911-lover schrijft:

.. en misschien kunnen we er bij een volgende editie bij zijn .

19 Juni dan maar vrij houden in de agenda … rijden we weer in dat mooie Belgen land 💡

En helaas niet voor ons 😥
                  Werkweekend .
                  Veel plezier gewenst en misschien kunnen we er bij een volgende editie bij zijn .

Reeds 74 aanmeldingen 😀

.. wat betekend dat er nog maar 1 plaats over is 💡

Inmiddels hebben we meer dan 50 inschrijvers – waarvan ‘n aantal nieuwelingen, maar ook ‘n hoop recividisten.

Op dit moment hebben we nog geen maximaal aantal deelnemers gesteld – op de startlocatie kunnen we zo’n 200 Porsche’s kwijt … dus dat is geen probleem, want we verwachten zeker geen 100 Porsche’s.

Over de eindlocatie zijn we nog in onderhandeling … de eindlocatie van vorig jaar, waar we duidelijke afspraken mee hadden gemaakt en die op zeker ook parking heeft voor 100 + Porsches, bleek op het moment van arriveren onder verbouwing.

Aangezien wij ‘n week voor die verbouwing onze afspraak nog bevestigd hadden, de deelnemers ‘n beetje teleurgesteld waren – en wij zeer plotseling naar ‘n andere eindlocatie uit moesten wijken (die bijna niemand van de deelnemers wist te vinden), hebben wij besloten die eindlocatie niet meer te gebruiken.

idem hier

Ik ga het eens met moeder de vrouw opnemen, lijkt mij in ieder geval superleuk om te doen

8) 8)

Het was natuurlijk ook wel een toffe bende van deelnemers in Brussel é 😉 😀 😀

Het is zeker voor herhaling vatbaar, maar Amsterdam is te ver voor mij 😳

Ik kan het beamen .
                              Ik heb (helaas maar) 2 edities meegedaan . Brussel en Amsterdam .
                              Beiden waren leuk , Brussel spande de kroon .
                              die editie was subliem .

Er is geen sprake van illegaliteit 😉

La Targa Passaggio – voorheen Porsche Tunnel Challenge – is GEEN race en GEEN rally!

Wat menigeen niet begrijpt is dat je voor het juiste (geluids) resultaat & de beste beelden juist met lagere snelheid moet rijden ..

Als je op de LTP site kijkt – en in het topic hier – m.b.t. de Brusselse versie van LTP – dan zie je ‘n leuk en aangenaam filmpje.

Wij organiseren dit nu al meer dan 5 jaar – en zeker 3 keer per jaar.
                                Bij dit evenement is nog nooit iemand van de ingeschrevenen van de weg gehaald (of geraakt).
                                Sommige hebben inderdaad ‘n bekeuring voor te snel rijden mogen ontvangen .. maar dat was in alle gevallen op het traject NAAR het evenement toe 8)

De door ons uitgekozen tijdstippen van rijden zijn dusdanig dat je weinig ander verkeer tegen komt — vandaar dat Rotterdam en Amsterdam op Vrijdagavond gereden wordt – en Brussel op Zondagochtend 💡

De Website -klik-

lijkt mij ook wel leuk te zijn, vraag me alleen af hoe het zit met de (i)legaliteit van de evenement .
                                  is dat allemaal netjes geregeld of gaat het meer een zootje ongeregeld zijn dat zo snel mogelijk door die tunnel uitscheurd?
                                  hoe zit het met het andere verkeer.
                                  ik heb geen ervaring over dit evenement ook nog nooit van gehoord.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.