Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste BE Porscheforummers,

Na succesvolle Porsche Tunnel Challenges in Nederland, zijn we nu eens uitgeweken naar Belgie.

Er is mij door ‘n aantal Belgen, die o.a. ook actief zijn op het NL Porscheforum, gevraagd hier ook ‘n topic te schrijven/starten.

Bij deze 😉

De organisatie achter de Brusselse Editie van de Porsche Tunnel Challenge heeft dit maal gekozen voor ‘n vroege start 😉
      In plaats van ‘n Vrijdagavond rijden we nu op ‘n Zondag ochtend !

In tegenstelling tot de voorgaande TC’s is deelname aan deze niet gratis, maar krijg je wel ‘n hoop waar voor je geld 😉

De basisprijs voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition is € 135.

Deze prijs is gebaseerd op 2 inzittende – in 1 Porsche

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant
      • Brunch
      • Roadbook
      • T-shirts
      • Stickers

Als je solo deelnemer bent – kan je € 50 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP kunnen wij jullie de volgende aanbieding doen – welke goedkoper is dan via de hotel site of Booking.com 💡

Gebaseerd op 1 of 2 persoons-kamer ➡ prijs per kamer incl. Belasting, Ontbijt & Parkeren:

Hotel Bloom *** slechts €99 per nacht.

Hotel Amigo ***** slechts €199 per nacht.

[size=85:1ia2rjmp]Voor het Diner mogen jullie – tegen betaling – bij ons aanschuiven op Zaterdag avond … maar je bent vrij om je eigen eetgelegenheid uit te kiezen 😉 [/size]

[size=150:1ia2rjmp]La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®[/size]

The Brussels Edition of La Targa Passaggio wordt georganiseerd in samenwerking met PEPPER AND SALT® EVENTS ltd.

PEPPER AND SALT® vertegenwoordigt ook Drive for Miles ®

Drive for Miles ® is a fundraser for wellfare

We zijn op zoek naar individuele sponors.
      Sponsors kunnen zich aanmelden om ‘n vergoeding per km/auto te doneren.

De opbrengst gaat in z’n geheel naar HOPITAL DES ENFANTS (Brussel)

Het is al mogelijk om te sponsoren vanaf € 65.

Ja kan sponsor zijn vanuit je eigen naam, je bedrijf, je website, etc.

Als tegemoedkoming vermelden we de sponsornaam op de website en in het roadbook.

Het is ook mogelijk om de sponsornaam op 1 van de deelnemende Porsches te krijgen – dit in de vorm van ‘n banner-type stickers.
      Voor deze extra dienst berekenen we slechts € 50 bovenop de donatie.

De sponsor krijgt ‘n officieel factuur van Drive for Miles ®

Inschrijven kan via de website.

http://www.TargaPassaggio.com

Tot ziens, Tot Porsche!

Olaf

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
      • Hmmm, geeft mij veel zin om de cabrio terug buiten te halen, was laatste keer dat ze gereden heeft… en zeker met zo’n mooie dag als vandaag 🙂

Da’s de “speed-clip” van het filmpje dat ik ‘n paar berichten hoger heb geplaatst 😉

Ik heb dezelfde speedclip voor Targa Passaggio – die ik met de mailing uit wil(de) sturen … jij hebt de(zelfde) speedclip van P&S gepost 😉

Film team behoorde overigens niet tot de organisatie … kwam van Project2 uit Luxembourg 😉

Ik ben eerder toevallig nog een leuk filmpje tegen gekomen van Brussel dat gepost is door de organisatie van dat evenement .
            Raar dat er niemand van de deelnemers wist van het bestaan van dit toch wel erg mooi filmpje .
            Vandaar dat ik het hier neerzet.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=PD1yFWCrKcU[/video]

Als je je naam, nickname, telefoonnummer en porsche-registratie naar Tunnel Challenge @ Gmail.com stuurt, zet ik je op de mailing list.

Gisteren de nieuwsbrief met data voor 2011 de deur uit gedaan 8)

Brussel staat op de agenda voor 12 Juni, maar eerst naar Amsterdam op 8 April 😉

http://www.targapassaggio.com

guys (en ladies waarschijnlijk),
                wat een prachtig initiatief. Ik zie deze link voor het eerst, maar volgende keer tracht ik er als vers Porsche rijder zeker bij te zijn.
                Zon, flat six, tunnels… wat kan het leven mooi zijn 😉

Kan er ergens een emailadres achtergelaten worden om info te ontvangen, of website te raadplegen?

mvg, Erwin

Carrera 3.2 Targa ’84

Mooie film ❗
                  Heb inderdaad (tegen verwachting in) Bruno zijn machien niet gehoord ❓
                  Of zouden de luidsprekers van onze PC’s dat niet overleven..? 😆

leuk filmpje
                    ik hoor me wel niet brullen in een tunnel 😥
                    zit goed in elkaar

Zeer leuke film geworden .
                      Toont de sfeer van die dag zeer goed , al zijn er ,vermoedelijk vanwege de belichting , weinig echte tunnelbeelden .
                      Indien je wilt mag je het bestand naar me mailen .
                      Is een leuke herinnering

fdwinter schrijft:

Kijk uit naar de volgende maal !

Brussel duurt nog even .. mss in het voorjaar van 2011 weer …

.. maar als je echt niet zo lang kan wachten: 24 September doen we Rotterdam!!

Super dag gehad ! Wat een tof evenement, door de tunnels scheuren… super gewoon.
                            Had de kleinste motor (2000 cc) maar heb super genoten met mijn 912E.

Kijk uit naar de volgende maal !

KDC schrijft:

Wanneer komt die “officiële” film eigenlijk ❓

Daar wordt momenteel nog hard aan gewerkt ❗

.. ben zelf ook erg benieuwd naar het eindresultaat 😉

Geen idee , maar ik wacht er ook vol ongeduld op 8)

rjf

Knappe filmpjes !

Wanneer komt die “officiële” film eigenlijk ❓

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.