Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste BE Porscheforummers,

Na succesvolle Porsche Tunnel Challenges in Nederland, zijn we nu eens uitgeweken naar Belgie.

Er is mij door ‘n aantal Belgen, die o.a. ook actief zijn op het NL Porscheforum, gevraagd hier ook ‘n topic te schrijven/starten.

Bij deze 😉

De organisatie achter de Brusselse Editie van de Porsche Tunnel Challenge heeft dit maal gekozen voor ‘n vroege start 😉
      In plaats van ‘n Vrijdagavond rijden we nu op ‘n Zondag ochtend !

In tegenstelling tot de voorgaande TC’s is deelname aan deze niet gratis, maar krijg je wel ‘n hoop waar voor je geld 😉

De basisprijs voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition is € 135.

Deze prijs is gebaseerd op 2 inzittende – in 1 Porsche

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant
      • Brunch
      • Roadbook
      • T-shirts
      • Stickers

Als je solo deelnemer bent – kan je € 50 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP kunnen wij jullie de volgende aanbieding doen – welke goedkoper is dan via de hotel site of Booking.com 💡

Gebaseerd op 1 of 2 persoons-kamer ➡ prijs per kamer incl. Belasting, Ontbijt & Parkeren:

Hotel Bloom *** slechts €99 per nacht.

Hotel Amigo ***** slechts €199 per nacht.

[size=85:1ia2rjmp]Voor het Diner mogen jullie – tegen betaling – bij ons aanschuiven op Zaterdag avond … maar je bent vrij om je eigen eetgelegenheid uit te kiezen 😉 [/size]

[size=150:1ia2rjmp]La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®[/size]

The Brussels Edition of La Targa Passaggio wordt georganiseerd in samenwerking met PEPPER AND SALT® EVENTS ltd.

PEPPER AND SALT® vertegenwoordigt ook Drive for Miles ®

Drive for Miles ® is a fundraser for wellfare

We zijn op zoek naar individuele sponors.
      Sponsors kunnen zich aanmelden om ‘n vergoeding per km/auto te doneren.

De opbrengst gaat in z’n geheel naar HOPITAL DES ENFANTS (Brussel)

Het is al mogelijk om te sponsoren vanaf € 65.

Ja kan sponsor zijn vanuit je eigen naam, je bedrijf, je website, etc.

Als tegemoedkoming vermelden we de sponsornaam op de website en in het roadbook.

Het is ook mogelijk om de sponsornaam op 1 van de deelnemende Porsches te krijgen – dit in de vorm van ‘n banner-type stickers.
      Voor deze extra dienst berekenen we slechts € 50 bovenop de donatie.

De sponsor krijgt ‘n officieel factuur van Drive for Miles ®

Inschrijven kan via de website.

http://www.TargaPassaggio.com

Tot ziens, Tot Porsche!

Olaf

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
      • Genieten van de gratis sauna 😆
        Heb nog de moeite niet genomen om te kijken wat er scheelt aan mijn airco. Misschien toch wel een idee…Watjes zijn eigenlijk wel lekker zacht hé 😛

brunogt3rsgen2 schrijft:

Rufie een bedenking die je waarschijnlijk 100% zal steunen
        Een porsche is vooral om te genieten en dat moet je doen met volle teugen
        watje of geen watje 😉

911-lover schrijft:

Fotootjes vinden jullie HIER

Nice Pics ! 8)

Rufie een bedenking die je waarschijnlijk 100% zal steunen
            Een porsche is vooral om te genieten en dat moet je doen met volle teugen
            watje of geen watje 😉

Het was idd een schitterende dag .
              Zal geen verslagje hier zetten maar naar onze boss sturen .
              Die heeft dat graag 😉

In elk geval een sublieme dag . De schitterende organisatie alsook de geweldige sfeer gemaakt door de deelnemers maken er een onvergetelijke dag van voor ons .
              Iedereen dus dank je .

En Bruno , die sound 😛

Fotootjes vinden jullie HIER

Enkele teasers krijgen jullie wel van me

In een Porsche moet je werken en zweten.
                Dus ja, airco is voor watjes !!

een vraagje
                  is airco nog altijd voor watjes of zijn die zonder weggesmolten in de auto 😈 😉

Inderdaad super geluid Bruno ❗
                    Ben benieuwd naar de film, maar denk dat ik al weet wie we het meest zullen zien (en horen) 😀
                    ‘t Was alleszins een geslaagde dag ❗ Wel wat roodgebrand, maar ‘t valt al bij al nog mee 8)

‘t Was idd genieten!!! 😀
                      En inderdaad Bruno, wat klinkt zo’n GT3RS toch mooi hè 😉
                      Ik kijk ook vol ongeduld naar de film uit! 🙂

.. foto’s zijn geleend 😉

ha juist mijn oorstopjes uitgehaald
                          jullie moeten maar een keer horen hoe mijn autootje brult 😉
                          We hebben ons geamuseerd vandaag en genoten van de positieve reacties
                          is voor herhaling vatbaar en het is plezant om die forumleden te ontmoeten
                          nu nog wachten achter de film maar jullie moeten er zeker naar kijken en vooral het volume op MAX 😈 😉

Anoniem

Ik ben officieel jaloers. 😳
                            Ik ga mijn rijtuig ook naar buiten rijden, opletten dat ik de Porsche niet kras, en een toertje doen.
                            Ik zal wel zelf moeten trappen, kan ook leuk zijn. 😆

Geen dank ❗

…. 87 minutes and counting 😀

Thx Olaf , Dan kunnen we iets regelen voor het verdere verloop van de dag .

911-lover schrijft:

Enig idee wanneer het einde van het evenement is ?

Vanaf 12 uur kunnen we op de lunch locatie terecht – neem ‘n uur (of 2) voor de lunch – en je kan uitrekenen hoe laat/vroeg je weer thuis kan zijn.

En jouw Lexus dan 🙄 😈

😆 😆 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.