Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Tunnel Challenge – Brussel – 27 Juni –

• Maker
    Discussie
  • Beste BE Porscheforummers,

Na succesvolle Porsche Tunnel Challenges in Nederland, zijn we nu eens uitgeweken naar Belgie.

Er is mij door ‘n aantal Belgen, die o.a. ook actief zijn op het NL Porscheforum, gevraagd hier ook ‘n topic te schrijven/starten.

Bij deze 😉

De organisatie achter de Brusselse Editie van de Porsche Tunnel Challenge heeft dit maal gekozen voor ‘n vroege start 😉
    In plaats van ‘n Vrijdagavond rijden we nu op ‘n Zondag ochtend !

In tegenstelling tot de voorgaande TC’s is deelname aan deze niet gratis, maar krijg je wel ‘n hoop waar voor je geld 😉

De basisprijs voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition is € 135.

Deze prijs is gebaseerd op 2 inzittende – in 1 Porsche

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant
    • Brunch
    • Roadbook
    • T-shirts
    • Stickers

Als je solo deelnemer bent – kan je € 50 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP kunnen wij jullie de volgende aanbieding doen – welke goedkoper is dan via de hotel site of Booking.com 💡

Gebaseerd op 1 of 2 persoons-kamer ➡ prijs per kamer incl. Belasting, Ontbijt & Parkeren:

Hotel Bloom *** slechts €99 per nacht.

Hotel Amigo ***** slechts €199 per nacht.

[size=85:1ia2rjmp]Voor het Diner mogen jullie – tegen betaling – bij ons aanschuiven op Zaterdag avond … maar je bent vrij om je eigen eetgelegenheid uit te kiezen 😉 [/size]

[size=150:1ia2rjmp]La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®[/size]

The Brussels Edition of La Targa Passaggio wordt georganiseerd in samenwerking met PEPPER AND SALT® EVENTS ltd.

PEPPER AND SALT® vertegenwoordigt ook Drive for Miles ®

Drive for Miles ® is a fundraser for wellfare

We zijn op zoek naar individuele sponors.
    Sponsors kunnen zich aanmelden om ‘n vergoeding per km/auto te doneren.

De opbrengst gaat in z’n geheel naar HOPITAL DES ENFANTS (Brussel)

Het is al mogelijk om te sponsoren vanaf € 65.

Ja kan sponsor zijn vanuit je eigen naam, je bedrijf, je website, etc.

Als tegemoedkoming vermelden we de sponsornaam op de website en in het roadbook.

Het is ook mogelijk om de sponsornaam op 1 van de deelnemende Porsches te krijgen – dit in de vorm van ‘n banner-type stickers.
    Voor deze extra dienst berekenen we slechts € 50 bovenop de donatie.

De sponsor krijgt ‘n officieel factuur van Drive for Miles ®

Inschrijven kan via de website.

http://www.TargaPassaggio.com

Tot ziens, Tot Porsche!

Olaf

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 94)
  • Anoniem

Olaf ik wil wel meedoen maar weet niet of de inschrijving van mijn porsche dan al in orde zal zijn.
      Kan ik onder voorbehoud van geldige inschrijving inschrijven?

Ach, zo blijft het in iedergeval onder de aandacht :mrgreen:

Nu is het toch wel welletjes geweest met al dat off topic he.
          Kom, tis wel
          😉

Oef, gelukkig niet al te wel opgevoed 😀

[quote=”911-lover”:h5lv15pl][quote=”sonar”:h5lv15pl]Geloof me vrij, we zijn allebei degleijk opgevoede mensen [/quote]

Nou 🙄 Wel opgevoed 😈 😉 😆 😆 😆 [/quote]

EDIT :p
              qwerty opt werk, azerty thuis, begint nog wat verwarrend te worden. :mrgreen:

t/m de 15de deze maand ..

.. maar als je het nu al weet – hoor ik het graag (ruim) voor die tijd 💡 😉

Beste Olaf,

Hoeveel tijd hebben we nog om in te schrijven?

Groetjes!

[quote=”sonar”:3qk02aza]Geloof me vrij, we zijn allebei degleijk opgevoede mensen [/quote]

Nou 🙄 Wel opgevoed 😈 😉 😆 😆 😆

[quote=”BC911″:3viyqw1p][quote=”sonar”:3viyqw1p]Is dit ook als toeschouwer te volgen eigenlijk?

Moet heerlijk zijn al die Porsches voorbij te horen brullen 😯 [/quote]
                      Gewoon zien dat je met iemand mee kan rijden 😉 [/quote]

Hehe
                      Wel als er 2 solo rijders zijn die zich alleen voelen in hun prachtige bolide en die het zien zitten respectievelijk mij en mijn vriendin als bijrijder te hebben, I‘m Game
                      Geloof me vrij, we zijn allebei degelijk opgevoede mensen met een passie voor Porsches. Mijn vriendin zal je wagen ook niet zwaarder maken, net als ik.

Ik ga geen fotos plaatsen daar ik niet denk dat ze dat leuk zou vinden zo een beetje op een forum te zien staan. Maar als je op facebook: Deejay Sonar opzoekt, dan zie je wel voldoende om een beeld te krijgen denk ik ( en ook meteen waar mijn nickname vandaan komt, Ik heb het namelijk niet zo op het feit dat mensen tegenwoordig gewoon je naam kunnne googelen en meteen je facebook profiel met bijkomende persoonlijke info kunnen vinden )

We betalen dan uiteraark ook elk de 50 EUR inschrijvingsgeld voor de bijrijder

Olaf ik heb de mail ontvangen

Prima Bruno , ook erbij

[quote=”brunogt3rsgen2″:1xi2oa33]Ik zal ook afkomen met mijn RS[/quote]

Inschrijving ontvangen !!

.. maar kijk toch maar even of je de bevestigingsmail [size=85:1xi2oa33](met betalingsgegevens)[/size] hebt ontvangen .. we hebben af en toe problemen met de verzonden mail – die of niet aan komt – of in de SPAM blijft hangen 😐

Who’s next ??

Voor alsnog is het plan om te verzamelen tussen 08:30 en 09:00 ..

Beetje praten, kijken, koffie drinken, croissantje eten .. en dan om 09:30 beginnen met rijden.

Om 12:00 zijn we klaar met rijden – ergo: klaar om te lunchen 😉

Reken ‘n uurtje voor de lunch.

We hebben 2 verschillende parkings bij de lunch – 1 voor hen die alleen lunchen – en 1 voor hen die ‘s middags nog door Brussel willen wandelen 8)

Als je mee wilt – graag zo spoedig mogelijk inschrijven via het E-mail adres dat op de site staat.
                              Na ontvangst van deze E-mail krijg je als bevestiging de betalings gegevens.

Het staat je vrij om ‘n eigen sponsor te zoeken 💡 [size=85:2rlh86os].. echter verwachten we daarvan wel de bijdrage voor Drive For Miles die het geld doneert aan Hopital Des Enfants ..[/size]

[quote=”sonar”:tuyn8doi]Is dit ook als toeschouwer te volgen eigenlijk?

Moet heerlijk zijn al die Porsches voorbij te horen brullen 😯 [/quote]
                                Gewoon zien dat je met iemand mee kan rijden 😉

Is er eigenlijk al een uurschema opgesteld.
                                  rond welk uur beginnen? rond welk uur gedaan?
                                  anders via een PB-tje?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.