Porsche turbolook oldtimer gezocht.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche turbolook oldtimer gezocht.

• Maker
    Discussie
  • Hallo.

Ik ben Carl van jongsaf ben ik aangetrokken door porsche,ben 50jaar en woon te Heist op den Berg.
    Het is altijd bij schaalmodellen en er overlezen gebleven,maar wil nu porsche turbolook met targa of cabrio dak aanschaffen.Als iemand een tip heeft laat maar weten,alvast bedankt.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • heb je al ondertussen al iets gevonden,

ik kan je wel zeggen dat het de zeldzaamste targa is in een 3.2 , ik denk 324 stuk die links gestuurd zijn
      daarom zit je al direct in een hogere prijs klasse

welgekomen en veel plezier met het zoeken naar, die immers al een deel van het genot zal zijn :coolness:

welkom carl
          en succes met je zoektocht
          :drink:

En Carl al iets gevonden :mrgreen:
            Allee mannen weet niemand iets staan mag ook ne 964 zijn geloof ik :first:

Welkom ! Succes met de zoektocht….

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

@Peter targa 84

Carl was die man met de koersfiets in tongerlo .
                  Je hebt er nog een praatje mee gemaakt 😀

XXX

Welkom Carl, ‘t is een mooie opdracht die je gekozen hebt.
                    Kijk eens bij Johan Dekens: http://www.autosdekens.be/
                    Daar staat een Targa WTL te koop, lijkt duur maar Johan zijn auto’s zijn wel in orde.
                    Succes met ‘t zoeken :relaxman:

Welmkom Carl

Bij het zien van al die mooie porsches op de forum meeting in tongerlo heeft het p virus je nog
                      meer te pakken gekregen denk ik.
                      Veel succes met je zoektocht naar een turbolook targa. :first:

Wim

Welkom op het forum, en stond er laatst nog eentje hier aangeboden die door ons gerestaureerd is en een motorrevisie gehad heeft.
                        Maar kan hem niet meer zo snel vinden.

Is wel een coupe 😳 maar is wel het mooiste in mijn ogen in de turbo look.

[quote=”WES-RS” post=146370]
                          Eerste tip …[/quote]

Aangepast! :salut:
                          Welkom trouwens en succes met de zoektocht :first:

ik ken hier iemand op t forum die nog een turbolook targa heeft en verkopen overweegt… is wel een project…

Welkom Carl.

Eerste tip om je zoektocht te vereenvoudigen: het is “Turbolook”. 😉

Veel succes! :up:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.