Porsche van Bert te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche van Bert te koop

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • …laat ze maar stijgen… :mrgreen:
      Grtz Pascal911.

Wim

Kijk trouwens maar eens bij de Nederlandse Porsche handelaren, daar zijn de prijzen de laatste tijd (oudjes)ook al serieus gestegen.

Dus zal hier ook wel komen in België. 💡

+1 Wim ,het is een commerce als een ander .

Wim

Heb het al eens eerder geschreven, dat daar de prijzen voor een 3.0SC of een 3.2 serieus gestegen zijn.
            Goede hebben ze daar niet meer, zijn daar 20 jaar geleden allemaal uitgevoerd naar onze landen, en nu willen ze deze terug. (de goede dan)

En om de prijs te krijgen voor een goede/perfecte van boven de 25K is best mogelijk hoor.
            De mijne is ook boven de 30 gegaan, en wel naar een landgenoot van jullie.

Dus koester jullie 3.0 of 3.2 Carrera, en een betere belegging heb je niet, dit is ook zo voor de 993.

Simpele rekensom, als je er een kunt kopen van rond de 20K, zal deze echt niet perfect zijn.
            Wil je die volledig in orde zetten, en de carrosserie perfect als nieuw, tel het dan maar eens op.
            En wat die Duitsers daar doen, tsja, het is hun handel, en als daar mensen zijn die dat daar voor betalen, wie zijn wij dan om daar commentaar op te geven.

Enige tijd geleden dook er ook een Porsche op van iemand hier van het forum bij diezelfde Duitsers, en ik meen mij te herinneren dat ze daar zomaar even 12.000 euro meer voor vroegen, terwijl er aan de auto niks veranderd was, behalve dat ze de velgen gewisseld hadden.

Bij deze auto dus blijkbaar hetzelfde liedje.

Ze drijven de prijzen maar op hoor, kan alleen maar goed zijn voor de auto’s die door hun eigenaars gerestaureerd werden en die nu gekoesterd worden!

grtz 😉

[quote=”BC911″ post=94660]Rocco, ik kan je met de hand op het hart zeggen dat de aankoop van de wagen + kosten van de restauratie niet eens in de buurt komen van de huidige vraagprijs. Ik weet het, de aankoop is 5 à 6 jaar geleden gebeurd, maar zelfs toen had ik hem eigenlijk teveel betaald. Als je ziet dat hij enkele weken geleden voor 25 à 26000 euro te koop stond (wat volgens mij een meer redelijke prijs is), dan stel je je toch vragen ….[/quote]

Dat is redelijk gesproken. Hiermee is nogmaals duidelijk dat die Duitsers tamelijk zottekes doen met hun vraagprijzen. 2 Weken terug op Techno Classica waren er in Essen tientallen voorbeelden hiervan. 🙄

Probeer hier maar eens een volledig gedocumenteerde en opgemaakte SC te verkopen voor meer dan 25K !……….

Geert.

Rocco, ik kan je met de hand op het hart zeggen dat de aankoop van de wagen + kosten van de restauratie niet eens in de buurt komen van de huidige vraagprijs. Ik weet het, de aankoop is 5 à 6 jaar geleden gebeurd, maar zelfs toen had ik hem eigenlijk teveel betaald. Als je ziet dat hij enkele weken geleden voor 25 à 26000 euro te koop stond (wat volgens mij een meer redelijke prijs is), dan stel je je toch vragen ….

ik ken deze wagen niet en welke werken er aan gedaan zijn, maar voor aankoop van een porsche plus professionele restauratie ga je meer aan kwijt zijn dan 33k vrees ik, tenzij wim daar een paar kabouters lopen heeft die het werk voor niks doen …

en wat betreft mijn 993, als ze bij van zweeden al 500 euro vragen enkel voor het klepje van de bestuurdersairbag wat enkel een beetje metaal en kunststof is, dit is dus nog zonder de airbag zelf die nog eens 800€ erbij kost en nog 500€ voor de stuurairbag dan weet je al genoeg zeker …

[quote=”BC911″ post=94640]Link werkt alleen niet meer …

Hier dus http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=160202693&customerIdsAsString=452554&__lp=1&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&grossPrice=true&customerIdsAsString=452554&lang=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false

En dan maar om heel eerlijk te zijn, die prijs is onrealitisch. Dankzij dergelijke handelaars worden de prijzen voor sommige wagens kunstmatig omhoog gewerkt waardoor een gewone liefhebber niets meer kan kopen. Ik kan m’n eigen wagen na een jaar zelfs niet meer kopen, en denk nu niet dat in dat jaar alle kleine zaken die er nog aan gedaan moesten worden plots uitgevoerd zijn zodat hij plots 10000 euro meer waard is … Zonde, en dan zie je maar dat bij veel mensen het enkel om het geld draait.[/quote]

Groot gelijk, money rules the world…trieste evolutie van de prijzen, maakt de passie voor de beginnende porschelover nog onbereikbaarder gelukkig zijn wij gallïërs nog allemaal zo niet..Voor die prijs vindt je al een schone recentere 911…crazy gewoon.

:first: :first: :first: :drink:

Als ik de redenering doortrek dan zien we binnen een goed jaar Rocco zijn wagen ergens in Dtl te koop staan voor het dubbele van de prijs . 😳 😥

Link werkt alleen niet meer …

Hier dus http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=160202693&customerIdsAsString=452554&__lp=1&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&grossPrice=true&customerIdsAsString=452554&lang=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false

En dan maar om heel eerlijk te zijn, die prijs is onrealitisch. Dankzij dergelijke handelaars worden de prijzen voor sommige wagens kunstmatig omhoog gewerkt waardoor een gewone liefhebber niets meer kan kopen. Ik kan m’n eigen wagen na een jaar zelfs niet meer kopen, en denk nu niet dat in dat jaar alle kleine zaken die er nog aan gedaan moesten worden plots uitgevoerd zijn zodat hij plots 10000 euro meer waard is … Zonde, en dan zie je maar dat bij veel mensen het enkel om het geld draait.

By the way Wim, hun adresje had je ook rechtstreeks aan mij mogen geven 😉 . Dan had ik nog winst gedaan op m’n restauratie. Dus mensen, allemaal snel beginnen restaureren. Hoe hij er voor de rest technisch bijstaat maakt blijkbaar niet uit 💡 Je moet er dan wel mee kunnen leven dat je af en toe een liefhebber in het zak zet.

[quote=”Mushroom” post=94622]Ik start het bieden op 5.000 :engeltje:[/quote]

Op die van mij……..of die van “Bert”.

Van mij krijg je dan maar één vinger 💡

5000 wat?

Kamelen, goudstaven , diamanten?

🙂

Ik start het bieden op 5.000 :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.