Porsche velgen

Home Forum Porsche Talk Porsche velgen

• Maker
    Discussie
  • Zoals enkele onder jullie wellicht al weten ben ik sinds enkele maanden eigenaar van een cayman 987. :driver:

Momenteel staan hier nog de originele 17″ cayman velgen op en ben al een tijdje aan het uitkijken naar nieuwe sloefjes.
    Heb het hier ook al eens overgehad met Crossby’tje in een andere topic en net zoals hem ben ik op zoek naar Turbo, Turbo II of sportdesign velgen (18 of 19). Hij heeft toen geluk gehad en een mooi tweedehands setje turbo velgen op de kop kunnen tikken bij FgPorsche.
    (die staan overigens nog altijd op hun site als zijnde tekoop)

Spijtig genoeg heb ik blijkbaar niet zoveel geluk. Telkens ik op het wereld wijde web op zoek ga kom ik terecht op Aecars (die 3000 vragen voor Turbo II’s) of op tweehands.be. Hierop worden een hele hoop velgen aangeboden door voornamelijk Givawheels en een persoon uit Schoten (een zekere EWC bvba Stefan Hukins). Die van Givawheels lijken me allemaal replica’s en die van Schoten heeft volgens mij zijn prijzen in Yen’s of dollars staan. Iemand al ervaring met deze persoon?

Anyway, aangezien de zomer bijna ten einde loopt ga ik de huidige alvast nog even houden en hier winterbanden opzetten. Dan heb ik weer enkele maanden om rustig een nieuw setje te vinden. Maar begin me toch af te vragen waar andere mensen op zoek gaan naar velgen…

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.