- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 april 2016 om 19:14
Ik ben daarstraks eindelijk bij DST geraakt om de velgen (boxter spyder – 19″) te halen die ik enkele maanden geleden overgekocht heb.
Waarvoor trouwens nogmaals mijn dank, gaat super worden! :up:Uiteraard zijn ze niet nieuw en dus met gebruikssporen. Hier en daar een klein kapje in de rand en op één van de voorste wat rode strepen van circuit. Dus vooraleer ik er nieuwe banden opleg en ze op de wagen zet wil ik ze nog ergens binnen doen om ze wat op te laten knappen zodat ze piekfijn uitzien.
Maar hier twijfel ik nog over wat er aan zal moeten gebeuren of beter gezegd wat ik eraan laat doen. Ik weet dat je uiteraard op foto niet alles kan zien, maar wil toch even peilen bij jullie alvorens ze me van alles aansmeren dat niet nodig is. 🙄
Ik ga er vanuit dat als ze die kapjes willen weg werken dat ze de velgen hier en daar wat opvullen, zandstralen en weer spuiten? Of moeten deze gepoederd worden? Laat ik dan ook best alle velgen herspuiten dan zodat er geen kleurverschil kan opzitten?Uiteraard ben ik er absoluut ook nog niet uit in welke kleur ik ze zou laten herspuiten moest het nodig zijn. Momenteel staan ze in het standaard zilver, wat me wel bevalt, maar anderzijds zou iets donkerder grijs ook wel niet misstaan denk ik. Zwart zou ik zeker niet doen op de grijze wagen. Doet het iets aan de waarde van de velgen, of enkel de herverkoopbaarheid? Anyway, feedback is zeker welkom 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.