Porsche velgen te koop op ebay

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche velgen te koop op ebay

• Maker
    Discussie
  • Ben geintereseerd in de velgen die te koop staan op ebay op de volgende link:
    http://cgi.benl.ebay.be/19-Zoll-Carrera … dZViewItem

Hoe kan ik echter nakijken/weten dat dit echt originele P velgen zijn ❓ Ik wil namelijk geen namaak op mijn wagen 8)

Thanks voor de hulp,

Plumber

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • 128 feedbacks en allemaal positief.
      Voor mij te vertrouwen dus .
      Niemand gaat zoveel accounts aanmaken om zichzelf te prijzen.
      Ook ik heb al meermaals via het net in Duitsland aangekocht (ook mijn Fitipaldi’s en ben nooit bezeikt geworden.
      Feedback en vragen stellen zijn doorslaggevend

0

1 verkoper kan meerdere accounts hebben, geen probleem.
        In dit geval staat de verkoper van de velgen op 100% positief. Ben hem ook al eens tegengekomen op een Duits forum.
        Denk dat deze zaak wel te vertrouwen is. Originele velgen kan je ook herkennen aan de velgbreedte en Et-waarde die naast het gat voor het ventiel staat vermeld. Bij replicas staat deze er niet op.
        Originele onderdeelnrs moeten aan de binnenkant van de velg vermeld staat.
        Deze velgen lijken me 100 % origineel, dus go for it.

0
        Anoniem

Comments op ebay worden gegeven door andere ebayers, in principe is het niet mogelijk dat één en dezelfde persoon meerdere accounts heeft, men controlleert dat via een in te vullen brief. Maar natuurlijk kunnen vrienden of kennissen zaken kopen en positive comment geven, maar dat zou beperkt moeten zijn. Dus ik ga er van uit dat de comments correct zijn op ebay.

0

Ik heb de indruk dat hij te vertrouwens is, vooral ook door de positieve commentaar op ebay over de verkoper.
            Maar in hoevere zijn die positieve commentaren niet fake? 😕

Plumber

0

ebay 🙄
              Mijn eerste aankoop op ebay is slecht afgelopen. Ik had in Amerika wat porsche onderdelen gekocht. Goed voor 860 EURO (1268 USD). Na een dikke twee maanden gezever heeft PayPal eindelijk besloten een gedeelte van het geld te proberen te recupereren. Maar het is nog steeds niet door PayPal bevestigd of ik iets ga terug krijgen en hoeveel.

De verkoper kan geen trackingnummer geven van verzending.
              Hij reageert op geen enkele email via ebay of rechtstreeks.
              Hij heeft op die twee maanden tijd dezelfde onderdelen 6X op ebay verkocht 😯 .

Maar één geluk : geen trackingnummer. Als ik mijn neef mag geloven gebeuren er met bijvoorbeeld PC’s nog ergere dingen op ebay. Je koopt een laptop en je betaalt via PayPal. De verkoper stuurt u een pakket via UPS. Jij ontvangt het pakket en tekent voor ontvangst. Je doet je pakket open en hebt … veel geld betaald voor een doos waspoeder 😆 . Zou op ebay meerdere malen per week gebeuren. Niets tegen te doen, je hebt getekend dat je de zending goed hebt ontvangen. Begin dan maar eens te reclameren.

Ik hou het wel op de traditionele manier. Iets kopen > gaan kijken en cash betalen bij ontvangst (wel moeilijk als je iets in Amerika wilt kopen 🙁 )

0

Normaal zijn de Duitserkes wel te betrouwen,het zou me verbazen als ze namaak zouden zijn..

0

OK, thanks, ga ik doen!

Maar kan dat ook niet nagemaakt worden ❓

Plumber

0

Hij heeft er de bestelnummers van porsche bijstaan.

Vraag de verkoper gewoon een foto van de binnenkant van de velg waar al de gegevens opstaan.

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.