Porsche verkopen met tussen persoon.

Home Forum Zeverhoekje Porsche verkopen met tussen persoon.

• Maker
    Discussie
  • Kent er iemand een goed tussen persoon/firma om mijn 1999 996 GT3 CS internationaal te koop aan te bieden?
    Ikzelf heb er geen zin voor om wellicht internationale geïnteresseerden te woord te staan.
    Duits is al een probleem voor mij dus best iemand die dat wel kent 😀
    Heb daarstraks al contact gehad met iemand maar die denkt niet dat het nodig internationaal aan te bieden 🙄
    Volgens mij is dit dus wel nodig, vooral aan mobile.de denk ik dan.
    Andere tips zijn er ook steeds welkom.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Denk niet dat je een verkoop gaat missen tgv taalverschil!
      Succes met de verkoop!

😯 onze ghost geeft er de geest aan :bounce:

Neem anders eens contact met het Porsche Zentrum in Aken. Ik vernam vandaag van hen dat ze bij wijze van spreken smeken om tweedehands Porsches, ook zonder aankoop van een nieuwe/andere. Mocht je de naam van een contactpersoon willen, stuur maar een PB.

Das ff gewoon heel erg jammer.
            Blijf je wel op het forum aktief?
            Sukses met de verkoop.

Da is wel cru hé ‘geen Porsche meer’. Zulke slechte ervaringen Ghost??? Succes met de verkoop hé :salut: :salut: :salut:

Succes met een evt verkoop .
                Geen Porsche meer . 😥

Oei, geen Porsche meer ? Er begint zich precies een anti Porsche virus te verspreiden ?

Zal zeker iets in de plaats komen, wat weet ik nog niet.
                    Wel geen Porsche meer.

Komt er een andere in de plaats William?

Allen reeds bedankt voor de info.
                        Ook voor alle info die via PB kwam.
                        Ga de GT3 volgende week een keertje goed wassen en enkele goede foto’s maken.
                        Zal hem dan op het forum als eerste aanbieden.
                        De rest kan dan nog later.

gewoon op mobile.de, autoscout.be, coches.net zetten!
                          In het engels en als je wil stuur je het maar door, zal ik het je wel naar het duits vertalen!

maarrrrr, zou sowieso beginnen met het forum en forum.nl :popcorn:

RS cs? Bel Thomas Schmitz even: hij is duitser maar is de man voor alles RS. Hij spreekt meerdere talen.
                            http://www.germansportscars.net/GB/about-us.php

Op Mobile kun je gewoon je zoekertje in ‘t Engels plaatsen hoor, als Den Duitsch interesse heeft zal hij wel moeite doen.
                              Ik heb de gele Targa ook op Mobile verkocht met een Engelstalig zoekertje. Hij heeft er geen dag op gestaan.

Ik heb mijn boxster vorig jaar aan een Fransman verkocht. In België was dat aan die prijs ONMOGELIJK ! Porsche verkopen in België is broek laten zakken!

Classic Remise in Dusseldorf is een goede locatie voor internationaal.
                                  Ik weet alleen niet of ze in consignatie verkopen. Maar probeer eens Movendi:
                                  http://www.remise.de/Classic-Remise-Duesseldorf-Haendler-und-Dienstleister-Detail.php?id=2
                                  Hebben ook een vestiging in Belgie
                                  Succes !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.