Porsche verontschuldigt zich en koopt P991 terug?

Home Forum Zeverhoekje Porsche verontschuldigt zich en koopt P991 terug?

• Maker
    Discussie

• S2

Ik zag dit net op FB? Ik viel uit de lucht, wist helemaal niet van dit verhaal af.

Dus even sharen 🙂

[quote=’Porsche’]
      Thank you everyone for responding to Mr. Murray’s video. We appreciate your passion and our community’s drive for excellent customer service. We at Porsche have always sought excellence in all that we do. We know you expect it of us. And when we don’t meet that standard, we make every effort to improve. We want you to know we’ve offered to repurchase or replace Mr. Murray’s car, and we hope we can reignite his passion for Porsche.[/quote]

En waarover gaat dit nu? Blijkbaar een video blog van een zekere Mr. Murray op Youtube over problemen met zijn 991

De Youtube samenvatting

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Als opel nu daar eens een voorbeeld aan gaf, maar ik vrees dat ze dan failliet gaan zijn 😈

ik denk dat Porsche’s soms ook maandagmorgen auto’s hebben zeker. In ieder geval een mooie geste van Porsche. Vroeger kon je gewoon den boom in en was jij waarschijnlijk degene die al deze problemen zelf veroorzaakte.

Je zal het maar voorhebben .

Als daar maar geen lawine van klachten uit voorkomt….gewoon een video’ke :what: opnemen en je krijgt een nieuwe auto… :relaxman:

… en terecht… stel je voor dat je daar blijft mee zitten… pffff…

Goed voor hem

hier de videoboodschap van de eigenaar over de getroffen regeling

[video width=425 height=344 type=youtube]iJjxeyC2W8s[/video]

The power of social media! 10 jaar geleden had je gewoon brute pech.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.