Porsche virus – check!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche virus – check!

• Maker
    Discussie
  • Hey collega Porsche liefhebbers, sinds kort member op het forum en nog geen kans gehad om mezelf voor te stellen :salut: Begin dit jaar eigenaar geworden van mijn nieuwe grote liefde, 911 Targa 3.0 van ’78. Ik kijk alvast uit naar de nodige tips & tricks!

😀 😀 😀

Grtz!

Attachments:
    • image.jpeg
    • image-2.jpeg
    • image-2-3.jpeg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • DME relais? :up:
      Zit bij jouw model onder één van de voorzetels dacht ik.
      Click…

Of nee, want dan zou je de starter horen en zou de brandstofpomp niet zoemen 😕

Je hebt gelijk, maar ik heb ze met de zachte hand gewassen hoor 🙂

Bedoel je de relais / zekeringen vooraan in de vleugel? Geen vocht gezien, alles droog.

of de achtervleugel?

For a start: met een hogedrukspuit een oudje te lijf gaan vind ik geen goed idee :what:

En dan; in het motorrooster gespoten ? Evt. Het relais links in de vleugel drogen ?

op algemene vraag nog wat foto’s 😀

Attachments:
            • IMG_1461.JPG
            • IMG_1457.JPG
            • IMG_0329.JPG
            • IMG_0328.JPG
            • IMG_0326.JPG
            • IMG_0215.JPG
            • IMG_0213.JPG

[quote=”Drip” post=238795]Flikker die ruitenwissser eraf en zet er een zwart kapje op.
              Anders, ik heb hier nog een motortje liggen voor een prikje…[/quote]

Is inderdaad geen meerwaarde, zit zelfs in de weg als je de motorkap opendoet.
              Nu ja, ik ga er toch alleen mee rijden als de zon schijnt 8)

Was een antwoord op de vraag van Mikey 😉

Geen idee, zo gekocht, het is een einde 78 , modeljaar 79, 3.0 met denk ik 180pk

Eerste probleem vandaag… gestopt aan de self carwash.. en na eerste poging tot starten doet de starter niets meer.. 😥

geeft geen kik meer, en het is niet de batterij.. hoor alleen de brandstofpomp maar geen starter
                    misschien nat geworden?
                    zekeringen gecheckt, ook in gang duwen niet gelukt

dan maar naar huis gesleept..

iemand een idee?

:bounce:

Welkom!

XXX

Flikker die ruitenwissser eraf en zet er een zwart kapje op.
                        Anders, ik heb hier nog een motortje liggen voor een prikje…

Mooi Barn Find

Is dit een echte 3.o Carrera van 1978 of is dit een 3.0 SC met Carrera logo?

Tja, we zijn een beetje miereneukers hier. :coolness:

In elk geval, mooi spel dat je gevonden hebt, keep up the good work! :up:

:up: Goe bezig precies .

Blijven posten en hoe meer fotokes hoe beter :salut:

en ja, die woofer is er ook al uitgehaald he mannen 😉

oude Blaupunkt radio casette nu

We komen van hier 😀

Attachments:
                                  • image-2-3-4-5-6-7.jpeg
                                  • image-2-3-4-5-6-7-8.jpeg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.