Porsche voor huwelijk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche voor huwelijk

• Maker
    Discussie
  • Beste sportvrienden,

Even een vraagje. Op zaterdag 12/09 vindt het huwelijk van mijn schoonbroer plaats in de kerk van Hoogboom. Ik heb, getuige van mijn schoonbroer zijnde, voor een Italiaans paardje gezorgd voor mijn schoonbroer maar nu voelt de brave jongen zich een beetje schuldig dat zijn aanstaande met een “normale” wagen :mrgreen: naar de kerk moet.
    Is er iemand die “chinees vrijwilligersgewijs” even wil chaufferen met zijn Porsche.
    De aanstaande zou om 11u30 vanuit Stabroek naar Hoogboom moeten gebracht worden. Om 12u begint de mis die ongeveer een uur duurt waarna er aan de kerk nog enkele foto’s genomen zouden worden (Ferrari, de shark en de chinees vrijwilliger zijn bolide :mrgreen: )

Van 14 tot 16 is het receptie alwaar de chaufferende met zijn eega uiteraard op uitgenodigd is. :drink:

Alvast bedankt.

P.S: de bruid heeft een kleed met hoepelrok dus dat wordt überhaupt nog lachen :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • [hide]Ben op ouwerwetse wijze, als een jonge hond, naar huis gevlogen :mrgreen: . Heb um zonder verantwoordelijkheid voor een bijrijder eindelijk weer es een keertje stevig van Jetje gegeven. Op de snelwegen in de Randstad valt geen eer meer te behalen. Voor je het weet, mag je 2 jaar gaan fietsen. Ik wilde al een tijdje de nieuwe snelweg met lange doordraaiers doen met d’n Elf. In mijn simpele veronderstelling ging ik er voor het gemak van uit dat de petten zaterdag in staking waren, waardoor geen paranoia deze keer. Ik was er zelf ook zwaar aan toe om weer es efkes stevig uitgelaten te worden. De weg (waaronder een hoop nieuw asfalt) was half nat, waardoor het nog es extra opletten geblazen was. Al met al, heerlijk gestuurd, het reed weer fantastisch, was een mooi ritje om alles weer es goed op temperatuur te laten komen. Heb genoten! :driver: [/hide]

Heeft de bruid ‘haar’ Porsche nog willen terug geven Mart of ben je te voet naar huis mogen gaan ? :engeltje:

Hahaha!!! :drink:

Nog is een hele dikke merci, Mart. Het was een zeer fijne kennismaking. :drink: De eerstvolgende is op mijn kosten zoals beloofd 😉
            Ik ben nog wachtende op de foto’s getrokken door de huwelijksfotografe maar deze heb ikzelf alvast gemaakt van de Bruidegom tegen sluitingstijd :mrgreen: De foto is even scherp als mijn zicht op dat moment was :mrgreen:

Was geweldig leuk Deepee, maar ik mocht dan ook als eerste de Bruid kussen … :mrgreen: :drink:

2755-kl.jpg

2749-kl.jpg

2729-kl.jpg

2733-kl(1).jpg

2734-kl.jpg

2735-kl.jpg

2745-kl.jpg

dat heb je schitterend gedaan Mart !!!

Yep!

Laat ik doen he Mart, das vrouwewerk :mrgreen: btw. heb jij mijn PB gekregen?

Heb je daar het juiste gereedschap voor of moet je dat nog laten maken … :popcorn:

Ik laat de afmetingen asap weten 😀

O ja, zou je ook nog even die hoepelrok op willen meten … 😆

haha, en je krijgt er nog een gratis vlaams taalbad bovenop Mart.

Okido Igor, zet dan ook even je eigen emailadres in d’n PM als je wilt, das wat makkelijker mailen met mekaar. :salut:

Ps, das lang geleden dat ik ergens aangenomen ben, laatste keer was als kind als ik me goed herinner … :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.