Porsche voor huwelijk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche voor huwelijk

• Maker
    Discussie
  • Beste sportvrienden,

Even een vraagje. Op zaterdag 12/09 vindt het huwelijk van mijn schoonbroer plaats in de kerk van Hoogboom. Ik heb, getuige van mijn schoonbroer zijnde, voor een Italiaans paardje gezorgd voor mijn schoonbroer maar nu voelt de brave jongen zich een beetje schuldig dat zijn aanstaande met een “normale” wagen :mrgreen: naar de kerk moet.
    Is er iemand die “chinees vrijwilligersgewijs” even wil chaufferen met zijn Porsche.
    De aanstaande zou om 11u30 vanuit Stabroek naar Hoogboom moeten gebracht worden. Om 12u begint de mis die ongeveer een uur duurt waarna er aan de kerk nog enkele foto’s genomen zouden worden (Ferrari, de shark en de chinees vrijwilliger zijn bolide :mrgreen: )

Van 14 tot 16 is het receptie alwaar de chaufferende met zijn eega uiteraard op uitgenodigd is. :drink:

Alvast bedankt.

P.S: de bruid heeft een kleed met hoepelrok dus dat wordt überhaupt nog lachen :sarcastisch

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Wel Mart, als ge dat ziet zitten zijt ge bij deze aangenomen. :mrgreen: Super! De Ferrari chauffeur is ook nen Ollander btw. :drink:
      Ik PB morgen de details.
      Zware merci alvast! :respect2:

XXX

Hé Mart, dat gaat een knappe foto zijn.
        Vol ongeduld zitten we hier te wachtn op 12/09 :respekt:

Hahaha, ik weet tuurlijk niet of ik door de ballotage kom, maar dan komt die groene ook nog es een keertje in aanmerking voor de Rubriek ‘Mooie vrouwen en Porsches’ … :mrgreen:

:up: Mart :respect2:

Hahaha, ok dan, om wat extra schrik aan te jagen, is een Hollander met een ouwe groene wtl met open kapje wellicht wat voor de bruid? Wil wel een gaatje maken voor je van 11.30-14.00 ongeveer. If so, laat maar horen … de weersvoorspellingen zijn positief so far! :driver:

[hide]heeft bompalawaajt gene tijd? voor zoiets is hij toch DE perfecte PFB-ambassadeur. (of net niet: oude bok + groen blaadje :mrgreen: want dat kleed moet ze uitdoen om te kunnen instappen in een 981)[/hide]

Ik kan die dag ook niet en denk dat het wel iets meer mag zijn dan een “oude” Boxster ❗ ❓

XXX

Hey Igor, zit zelf in het buitenland anders was dat geen probleem, maar de vraag is welk type of model heeft de voorkeur? Open of dicht? Brave chauffeur of niet? Moet bruid met kippevel uitstappen of kompleet gestresseerd?… :popcorn:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.