Porsche WAP modellen van Minichamps te koop 1/18

Home Forum Porsche miniatuur Porsche WAP modellen van Minichamps te koop 1/18

• Maker
    Discussie

• ken

Porsche WAP modellen te koop van Minichamps
      Schaal 1/18

Porsche Boxster S (981) basalt zwart

Porsche Cayman S (981) grijs

Porsche 991 Cabrio wit

Porsche 991 Carrera S nachtblauw

Porsche 991 GT3 rood

Prijs 95,90€ per model

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • ken

@ Mikey
        dit VW busje is van premium classixxs

als je nog andere foto’s wil zien, laat het dan gerust weten 😀

ken

hey Peter,

ah ola, dan ben je modellen aan het verbouwen dus.
          zeker posten die handel want dat wil ik wel eens zien hoor als die af is!!!

Hier kijk ik ook regelmatig : http://www.modelissimo.de/

Zal ik doen, maar is niet voor direct. Heb mij sedert een jaar aangesloten bij twee modelbouwclubs om het bouwen van modellen aan te leren. Ik zal het eerst goed onder de knie moeten hebben vooraleer ik eraan begin, want ik wil dit model niet verprutsen. Heb ook nog een 911 op schaal 1/1 die ik in het voorjaar wil klaar krijgen om naar bijeenkomsten te komen. Nog veel werk aan de winkel dus 🙂

ken

hey Peter,

die zijn mooi die van premium classixxs, steekt niet in mijn eigen verzameling schaal 1/12, ik hou het bij 1/18, maar deze hebben we vroeger al eens geleverd.

post eens foto’s als de ombouw gedaan is zou ik zeggen

Op toms.nl staan hééél veel Porsches. Ook Domino met winkel in Westouter en website heeft veel modellen. Daar haal ik zelf mijn modelbouwauto’s, allemaal Porsches natuurlijk :happydance:

@mikey: ik heb twee Porsches 911 3.2 targa’s op schaal 1/12 van premium classixxs, een rode en een witte. De witte zal ik ombouwen tot rijkswacht Porsche. Ik vind de afwerking heel goed. Enig minpunt vind ik persoonlijk dat de letters “Carrera” op de motorkap niet blijven kleven. Een gedeelte ervan is bijgevolg verdwenen.

Attachments:
                    • image_2015-01-03.jpg
                    • image_2015-01-03-2.jpg

[quote=”pds trading” post=179379]Heb je ook de 997 gt3 in wit ? Of zijn dit de enige ?

:popcorn:[/quote]

http://www.miniaturendekimpe.be/nieuw/17856/porsche-997-gt3-r-2010-plain-body-version

Iemand ervaring met de afwerkings graad van premium classixxs?

ken

Hey jordy,

Die 918 van minichamps is momenteel niet meer op stock, deze zal mss later nog eens binnenkomen, ik wacht nog op feedback.
                          De enige 918 die we nu nog staan hebben is die van spark, zie bijlage.
                          Zelf verwacht ik dat er nog wel andere fabrikanten gaan uitkomen met een 918 model.

Alle kga nu ons zoontje zijn flesje geven 😀

Attachments:
                          • image.jpg
                          Wim

1:12 wel verkrijgbaar, en zelfs in België.
                            http://www.miniaturendekimpe.be/schaalmodellen/auto-s/?curr=130

Dag ken, heb je er een zicht op als minichamps nog de 918 zal maken? Of een andere model bouwer?

Ik keek op je website, maar zag dat deze tijdelijk uitverkocht is, ook niet moeilijk met een oplage van 918 stuks!

ken

die is bij mij weten nog niet uitgebracht en die staat ook nergens op een lijst voor in de toekomst (toch niet op schaal 1/18)
                                het enige wat tot nu toe er dicht in de buurt van zal komen is dit

Porsche 911 Turbo van Autoart met kleur guardsred

Weet je soms niet waar ik een schaalmodel van een 911 (930) Turbo 3,3 van 1984 in het indisch rood kan vinden?
                                  Ben al een tijdje het net aan het afzoeken maar nergens vind ik iets.

ken

hallo,

Autoart heeft vroeger een 997 GT3 in het wit uitgebracht, spijtig genoeg zijn deze uitverkocht.

Welly heeft nu nog een witte 997 GT3 op schaal 1/18, de afwerking kan je wel niet vergelijken met Autoart of met Minichamps

groeten
                                    Ken

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.