Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche wassen + lak onderhouden
- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door proxRigopap.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”RSR”:3biwlb7p][quote=”Mushroom”:3biwlb7p]Waar koop je die Meguiars producten ??[/quote]
In Grembergen bij RWS center die hebben die staan[/quote]
Kan jij die producten leveren Luc?
PascalNeen , dat maakt geen krassen . Anders zouden ze ook niet zo goed voor ons velleke zijn hé 😉
Ne sponshanddoek ??? 😯
Maakt dat geen krassen ??Blinken doet ie wel !! 8)
Ik heb vandaag mijn schatje de grote beurt gegeven 😉
Hier zijn de verdelers van de produkten in oost-vlaanderen
A.C.A. • (053) 77 76 60 provincieweg 210 – 9550 Herzele
A.V.B. Sports • (03) 773 32 73 Kieldrechtsebaan 86 – 9130 Verrebroek
Autoparts Plus Cvba • (052) 21 24 23 Koning Alberstraat 24 -9200 Dendermonde
Creato Car Interior • (09) 343 86 33 Wiedauwkaai 81 – 9000 Gent
Autoparts Plus Coppens • (09) 345 98 32 Walderdonck 91 A – 9185 Wachtebeke
Exclusive Car Design • (09) 360 73 10 Grotenbergsestraat 29 -9620 Zottegem
RW-S Center • (052) 21 72 95 Bakkerstraat 94 -9200 Grembergen (Dendermonde)
Shining Wheels • (0473) 75 71 66 Zandestraat 44 – 9850 Hansbeke
T&M Callens • (055) 23 50 40 Rijksweg 2 – 9680 MaarkedaalAls jullie weten wat je juist moet hebben van deze producten laat het me dan weten en dan bestel ik die wel voor jullie. En ik lever ze dan wel aan een dump prijs aan jullie.
Luc
[quote=”knoet”:16e9yhgy][quote=”torig”:16e9yhgy]antwoord van Protech Gent: de prijs is 623 EUR. Indien we met 5 zijn gaat er 10% af.
Voor mensen die lid zijn van de PorscheClub Tielt, die krijgen daar sowieso altijd 10% korting
Vind ik hier nog 4 kandidaten ??
Hij verzekerde me dat ze de wagen tiptop afleveren, zowel vanbuiten als vanbinnen !!![/quote]
daar valt over te praten natuurlijk hé.
Wat ivm de bestaande krasjes die er op de lak zijn?
Heb je foto’s ontvangen van voor en na de behandeling?[/quote]Ivm krasjes: als deze niet té diep zijn kunnen ze worden weggewerkt.
Sowieso polieren ze de lak nadat ze die hebben gereinigd, zodat alle vuil weg is, en de PFTE(teflon) goed in de poriën van de lak zou dringen.
Daarna komt de acryllaag erover die dus effectief voor de bescherming én de glans zorgt.
Via telefoon wou hij echter niet beloven dat ze de krasjes weg zouden krijgen, wat begrijpelijk is. En wat ik ook maar zo eerlijk en geruststellend vind: hadden ze dat wel gedaan zonder de wagen te zien…. 😯Foto’s heb ik zelf niet, maar kijk even op http://www.protech.nl . Dan naar “wat anderen zeggen…” en “publicaties”.
Daar vind je een aantal artikels met “voor/na” foto’s én kan je voor jezelf ook nog eens nalezen of je’t de moeite vind of niet.
Ik zelf ben overtuigd, maar daar ben je misschien niet veel mee 😆[quote=”ken”:azd9qs5x][quote=”knoet”:azd9qs5x]
de “Supreme Shine Microfiber” doekna het poetsen of waxen krijg je daar de kleine strepen en vegen makkelijk mee weg…
Thanks Knoet dan ga ik dat ook eens uitproberen hé
Ne keer langsgaan bij Autostop.
[/quote]zeker doen, ga je je niet beklagen
🙂[quote=”knoet”:21vd659d]
de “Supreme Shine Microfiber” doekna het poetsen of waxen krijg je daar de kleine strepen en vegen makkelijk mee weg…
Thanks Knoet dan ga ik dat ook eens uitproberen hé
Ne keer langsgaan bij Autostop.[quote=”torig”:21vd659d]antwoord van Protech Gent: de prijs is 623 EUR. Indien we met 5 zijn gaat er 10% af.
Voor mensen die lid zijn van de PorscheClub Tielt, die krijgen daar sowieso altijd 10% korting
Vind ik hier nog 4 kandidaten ??
Hij verzekerde me dat ze de wagen tiptop afleveren, zowel vanbuiten als vanbinnen !!![/quote]
daar valt over te praten natuurlijk hé.
Wat ivm de bestaande krasjes die er op de lak zijn?
Heb je foto’s ontvangen van voor en na de behandeling?antwoord van Protech Gent: de prijs is 623 EUR. Indien we met 5 zijn gaat er 10% af.
Voor mensen die lid zijn van de PorscheClub Tielt, die krijgen daar sowieso altijd 10% korting 🙂
Vind ik hier nog 4 kandidaten ?? 😉 )
Hij verzekerde me dat ze de wagen tiptop afleveren, zowel vanbuiten als vanbinnen !!!
Ik doe mijn wagens en moto’s al jaar en dag met Car Love (zo’n 3 keer per jaarIk ben er zeer tevreden over en het laat ook geen witte vlekken na op rubbers etc.
[quote=”Mushroom”:1384km7p]Waar koop je die Meguiars producten ??[/quote]
In Grembergen bij RWS center die hebben die staan
[quote=”targaboy”:21dg5an0]al dat werk al eens gedacht aan http://www.protech.nl/
waar in belgie?? http://www.protechgent.be/ of http://www.prs-peer.be/cms/index.php [/quote]Targaboy heb jij daar ervaring mee?
Ik heb hier nu eens alle referenties en artikels bekeken/gelezen die op de protechsite te vinden zijn…en ben overtuigd !!!! 😯 8)
Heb eens een offerte aangevraagd, want het zou me goed uitkomen: poetsen ben ik sowieso geen fan van 😳 en ik zit met 2 kleine krasjes (van de vorige eigenaar) waarvan ik blijkbaar via dat procédé op de koop toe af zou geraken !! 8)
Wel spijtig dat ik in alle artikels lees dat de prijs afhankelijk is van de GROOTTE van de wagen… en dat de prijs voor exclusieve wagens (Porsche, Ferrari, …) dan bij de hogere lijkt te liggen.
Ach ja, niet klagen, als ‘t Boxsterke maar blinkt… 😆Prijs die ik trouwens terugvond in de artikels was +- 1195 Nederlandse gulden, dus omgerekend zo’n 600EUR. Maar dat waren al iets oudere artikels en voor 2dehandswagens kwam daar nog wat bij.
ALS ik beslis het te doen dan hou ik jullie zeker op de hoogte.
Sowieso plaats ik hier mijn offerte dan wel.EN misschien kunnen we dan een “groepskorting” (voor 5 of 10 Ptjes?) bedingen indien hierin anderen geinteresseerd zouden zijn?
Let me know
Torig
Swissol dat is inderdaad duur en ik stel mij de vraag is het echt zo goed als dat zij beweren?
Iemand ervaring met Swissol?swissol wordt bijna altijd gebruikt voor de concours, en de producten die ze erin gebruiken zijn de zelfde als in de goedkopere producten maar dan puurder ( dus meer concentraties in de pot), de carnauba wax is naar mijn weten de beste wax die er bestaat en het laat geen witte plekken achter zoals bij de goedkopere producten, dit was de theorie, nu ga ik dit binnenkort bestellen (de pot van 60 euro eerst en dan opbouwen als ik content ben naar de concourswax) ,
van autoglym ben ik zeer tevreden en de mensen die hier komen gaan direct ook achter deze producten, blijkbaar zeer aan te raden 😉
[quote=”ken”:35g3ea19][quote=”knoet”:35g3ea19]
– opblinken met de speciale statische doek
[/quote]Knoet, welke doekjes gebruik je juist? ik heb eens de katoenjes poetsdoekjes gekocht, maar ik vind dat ze niet goed oppoetsen.
[/quote]de “Supreme Shine Microfiber” doek
na het poetsen of waxen krijg je daar de kleine strepen en vegen makkelijk mee weg…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.