porsche weer in het vizier bij de pers

Home Forum Zeverhoekje porsche weer in het vizier bij de pers

• Maker
    Discussie
  • :bounce:
    artikel over de kliklijn HIER
    wanneer nemen ze eens een ander merk die journalisten :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Goede vrienden of niet, het is zoals je zelf al aangeeft “Zolang je als burger onder de radar blijft heb je geen probleem. Eens je er even over gaat begint de heksenjacht.”. Vanaf het moment dat uwe buur die P op uw oprit ziet, word hij jaloers en ben je eraan voor de moeite… 😉

Is zoals mijn oude huurbaas. Hij had een klein werkhuis gebouwd in zijne tuin jaaaren terug (illegaal offcourse), daar had hij vanalle (dure) werktuigen staan voor de betere schrijnwerker. Hij heeft daar alle kasten en keukens gemaakt voor in al zijn appartementen die hij verhuurde en deed het voor zijn plezier (de man was al jaren op pensioen). Ook voor familie, vrienden, buren deed hij wel wat werk, alsook voor zijn overbuur. Heel zijn keuken gemaakt en zijn dressingkasten EN alles nog gaan plaatsen ook, allemaal voor de prijs van enkel het materiaal! 😯 Eens het werk allemaal klaar was, heeft diezelfde buur klacht ingediend tegen mijn huurbaas omdat zijn werkhuis toch wel wat veel lawaai maakte soms… De goede man heeft zijn werkhuis kunnen afbreken en een DIK proces kunnen betalen. :salut:

Zolang je als burger onder de radar blijft heb je geen probleem. Eens je er even over gaat begint de heksenjacht. Iets wat ik trouwens zondag nog gehoord heb : de fiscus laat al jarenlang met helikopters luchtfoto’s nemen. Daar zien ze wie er in hun achtertuin een zwembad heeft liggen. En op die personen doen ze een controle van hun belastingaangifte, tot 5 jaar terug. Gehoord van een jongedame die voor F.O.D. in de provincie Antwerpen werkt. Idem met dure wagens. Elke inschrijving bij D.I.V. van een wagen meer dan een bepaald bedrag wordt automatisch aan de F.O.D. doorgegeven ter controle. En ze hebben inderdaad veel nut aan de kliklijnen. Trouwens elke melding wordt ook echt volledig gecontroleerd. Dus beter goede vrienden met uw geburen blijven of anders kloten ze u misschien wel.

[quote=”WES-RS” post=137161]Voordeel van mijn 924S. De mensen vinden het toch maar een Volkswagen… 🙄 :lol:[/quote]
          Hoezo ..Ik dacht dat daar een Audi motor inlag ❓ :think: 😆

Zwijg stil ,ik heb me daar ooit aan krom geërgerd aan die mensen :bounce:

Voordeel van mijn 924S. De mensen vinden het toch maar een Volkswagen… 🙄 😆

Heel correct John en groten deels hier de mensen op het forum zijn wss gelijkgestemden die het doen uit passie niet om de kakker uit te hangen .
              Die journalist moet er natuurlijk iets oplakken om zijn artikeltje wat op te smukken en misschien kan je het hem niet kwalijk nemen ,Porsche doet er immers zelf alles aan om voor klasse en prestige te staan.
              Als we eerlijk zijn klasse en prestige die financieel niet altijd voor iedereen weggelegd is .
              Noem het te kort door de bocht en niet altijd correct maar willen of niet het creëert een negatief patserig imago bij een vrij grote groep mensen .

Persoonlijk ben ik een groot oldtimer fan (verschillende merken) en heb er dus ook al een aantal gehad ,ik ben nog steeds dezelfde persoon maar ervaar dat de Porsche iets gevoeliger ligt bij menig 🙁

onze god mag je dicht gooien maar iets waar iemand wat in zijn leven hard voor werkt en hard moet werken om de zoveel profiteurs te ondersteunen dan nog worden scheef bekeken omdat ze een Porsche hebben omdat ze van het merk houden en er respect voor hebben?
                ik noem dit niet mijn god maar een merk van een wagen wat meer betekend dan een naam!
                en dat betekent meer dan er alleen er maar mee rijden en de felle jan uithangen

just

[quote=”Hendrik914″ post=137107]Persoonlijk vind ik verder nog dat fraude door om het even wie (bevolkingsgroep, klasse) en op het even welke wijze (werklozen, zelfstandigen, werknemer, bedrijven) aangepakt mag worden.
                    Dit gezegd zijnde moeten we de Ps gescheiden houden, vind ik:
                    *porsche
                    en
                    politiek.[/quote]
                    +1

Wat is fraude? Zwartwerk is ook fraude… Maar als je als hardwerkende, belasting betalende Belg overuren maakt of na je uren nog wat bijklust om wat bij te verdienen, moet dat (in mijn ogen) gewoon kunnen! Daar moeten ze ook niet zo streng op zijn. Tenslotte gaat al dit zwart geld ook weer terug naar de staat via BTW aangezien de voornaamste reden om bij te verdienen is om iets extra te kunnen permitteren… 😉 Dus als ze zwartwerk afschaffen, snijden ze in hun eigen vingers…
                      (Is de staat dan trouwens niet strafbaar wegens witwaspraktijken? :roll:)

Idd,

Feit is dat de federale regering met John Crombez dit klikken minstens heeft aangemoedigd. Dus voor verzuring zorgt in de nieuwspraak van die kleurpolitieke stroming. Mog een geluk dat het uit die politieke hoek komt, het kot ware anders te klein.
                        (Persoonlijk vind ik verder nog dat fraude door om het even wie (bevolkingsgroep, klasse) en op het even welke wijze (werklozen, zelfstandigen, werknemer, bedrijven) aangepakt mag worden.)

Dit gezegd zijnde moeten we de Ps gescheiden houden, vind ik:
                        *porsche
                        en
                        politiek.

Wim

Heren, herinner de tekst van mij in een ander draadje.

Dus laat het ons gezellig houden, anders gooi ik dit dicht. 💡

Oei, oei, oei,

Hun God wordt even in de pers gebruikt voor interpretatie en reactie’s zoals de Muzzelmannen op Salman RUSHDI.

👿 👿 👿

Laat ze het efkes fijn bekijken! Laat de buren maar dromen, terwijl jij lekker aan het sturen bent…Beter dan andersom zou je denken! :wtf:

eerste reactie van een buur, enfin via hun zoon, pfuu, als wij met de lotto winnen kopen wij twee ferarri’s. Ne proficiat of leuk voor jou kon er echt ni af. Stop hem diep in de garage en rij zo snel mogelijk weg, voel me soms schuldig en dan heeft de mijne alleens ni zoveel gekost hé, heb er al veel aan gedaan en heb nog een lang weg te gaan. Moet er steenhard voor werken enz…. herkenbaar verhaal van velen op dit forum zeker?

nu is het ineens duidelijk waarom uwen avatar zo n rood kleurtje heeft 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.