Porsche werktuigentas 55st

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche werktuigentas 55st

• Maker
    Discussie
  • Hallo

Graag had ik zo’n werktuigentas gekocht maar ik vind deze nergens is de shop.
    Iemand een idee of deze nog leverbaar zijn.

Komende dagen ga ik eens naar de dealer om het daar ook eens te vragen.

Thanks. :up:

Attachments:
    • IMG_8708.JPG
5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ik heb nog een lege (zwart lederen) NOS tas liggen
      Nooit gebruikt

Bedoeling was om deze na verloop van tijd te vullen met gereedschap….is er echter nooit van gekomen.

Laat maar weten indien interesse, dan plaats ik een foto

Grts
      Bart

0
      123

ach ja, verzamelen , das natuurlijk iets anders
        De autoart 1:18 dozen hierboven zijn uiteraard ook nergens goed voor.. Ik kan ze niet opeten en kan er niet meer rondrijden 😀

0

@ Vandamme

Bedankt voor jouw mening, daar heb ik zeker wat aan. :up:
          Je hebt ook gelijk maar in mijn context is het misschien anders

Ik heb reeds meerdere(ook dubbele) Playmobil dozen van Porsche.
          Meerdere sets van de Hazet Porsche schoevendraaiers.

Deze set zou louter gekocht worden voor bij de verzameling en niet voor gebruikt.

Het is inderdaad veel geld …

0
          XXX

Origineel Porsche voor een 964, maar wel geen 55 delen, kost op e-bay iets minder dan 250,- euro
            Bij disign911 in de UK 210,- pond…

De 964 heft origineel maar 16 stuks in zijn gereedschapsset, ik denk dat jij niet voor OEM gaat :popcorn:

0
            123

PN 95504400100

http://www.design911.co.uk/fu/prod132275/Porsche-tool-set-in-leather-case-95504400100/

https://www.rosepassion.com/en/cat/piece/P248400

Persoonlijke mening : Je moet gek zijn om daar +- 350 euro voor te geven.
              Het is een Toolkit van max 100 euro , je betaalt dus 250 voor etui met Porsche op

Normaal gezien zal het ding daar gewoon altijd in het donker, in je kofferbak liggen.
              Het moment dat je ooit langs de weg iets moet doen, heb veel kans dat je
              – toch ergens iets te kort zal komen
              – Het ding meer dient voor de moderne auto’s dan voor een luchtkoeler
              – je toolkit vuil zal worden
              – zal vloeken dat je toolkit van 350 euro geen zin heeft omdat het geen dat kapot is onderaan zit en je er niet bij kant want je bent je leven niet beu en je dus niet onder de auto durft (terecht) die met de lullige schaarkrik omhoog gevezen is.

But that’s just me.

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.